دانلود سریال Coupling 2000 (کوپلینگ) با زیرنویس فارسی

Coupling 2000

کوپلینگ

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ۲۰:۲۷

    اضافه شدن کیفیت جدید

    فصل 01 تا 04

فارسی

English

شاید بتوان این سریال را نسخه ی بریتانیایی فرزندز به شمار آورد, پر از شوخی ولی کاملاً قابل تماشا با خانواده.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۲:۲۷

کاملاً قابل تماشا با خانواده؟!! والا اصلا نباید با خانواده یا بچه ها دید. چون مباحثی که مطرح میشه و صحبت ها مثبت هیجدهه. ولی طنزش بیشتره

نمایش اسپویل
۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۳۰

شخصیت Jeff عالیه. یکی از دیالوگ هاش که سرش مردم از خنده: When God made the arse, He didn't say, "Hey, it's just your basic hinge, let's knock off early." He said, "Behold ye angels, I have created the arse. Throughout the ages to come, men and women shall grab hold of these, and shout my name!"

نمایش اسپویل
۵ فروردین ۱۳۹۹ ۱۲:۰۷

سلام من هم سریان friends و هم سریال how i met your mother رو دیدم با اینکه هردو بسیار فوق العاده هستند اما به لحاظ طنز و کمدی بودن واقعا تو هر قسمت این سریال از ته دل خندیدم و لذت بردم واقعا بعد از دیدن سریال friends و how i met فکر نمیکردم بتونم سریالی در حد رقابت با اونها پیدا کنم ولی واقعا سرگرم کننده و قوی بود.

نمایش اسپویل
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ۰۰:۲۷

اول از همه سلام خسته نباشید برای کارکنان سینما، درخواست دارم که لطفا کیفیت بهتری برای این سریال بگذارید. من یکبار دیدم اما قطعا این سریال با کیفیت بهتر همانند سریال Friends به رتبه های بالاتری می رود. دوم برای بازدید کنندگان این سریال، من این سریال را به عنوان یکی از بهترین های کمدی در جهان، بهترین های کمدی ساخت بریتانیای کبیر که سبک و حال هوای سریال محبوب Friends را به خودش دارد، به شما معرفی می کنم. همانطور که گفتم، کیفیت بهتر برای این سریال خیلی می تواند تاثیر گذار باشد و بدون شک یک کمدی درجه یک با استایل زندگی بریتانیایی است که بینندگان بیشتری خواهد داشت.

نمایش اسپویل
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ۱۱:۰۶

سلام، کیفیت بالاتری ندارد

نمایش اسپویل