دانلود سریال Kiralik Ask 2015 (عشق اجاره ای)

Kiralik Ask 2015

عشق اجاره ای

  • ۲ ساعت
  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ۰۶:۴۳

    اضافه شدن کیفیت جدید

    اپیزود 01 تا 46 با کیفیت 480p WEBRip و اپیزود 47 تا 69 با کیفیت 720p WEBRip

فارسی

English

داستان عشقی اجاره ای است که تبدیل به عشقی واقعی می شود. از طرفی داستان دختری فقیر و پسری ثروتمند است که ماجراهای بسیاری را با خود به دنبال دارد. دختر داستان بخاطر احتیاج مالی پیشنهاد زن عموی پسر را پذیرفت و در شرکت او شروع به کار کرد. قرار بود که او پسر را عاشق خود کند و در ازای آن پول خوبی از زن عمویش بگیرد. اما کم کم این عشق رنگی واقعی به خود میگیرد و داستان ادامه می یابد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ شهریور ۱۳۹۹ ۰۸:۳۴

كاش زير نويس داشت

نمایش اسپویل
۳ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۳۷

من زبان اصلی این سریال رو دیدم فوق العاده هستش ولی تو دوبله از خیلی از فیلم زدن و این اصلا درست نیست

نمایش اسپویل
۱ شهریور ۱۳۹۷ ۱۷:۴۵

سریال قشنگیه به نسبت خیلی از سریالای ترکی داستان قشنگتری داره تم شاد و دوستداشتنی داره و با اینکه خیلیا ممکنه مخالف باشند اما گاهی میشه ازش چیزی هم یاد بگیری فیلمنامه خوبی داره و کلا با وجود طولانی بودنش سریال قشنگیه و توصیه میشه و یه چیزی هم به کسایی که یه سریال یا فیلم یا کتاب یا خلاصه هر چیزی رو بدون دیدن یا خوندنش قضاوت میکنن ، اینکه شما روی همه ی فیلمهایی که یه کشور یا تولید کننده خاص ساخته یه برچسب بزنی کار کاملا اشتباهیه توی هرجایی کار های خوب و بدی تولید میشه و شما بدون دیدنش نمیتونی اونو قضاوت یا نقد کنی مثلااینو زیاد شنیدم که بعضیا میگن فیلمهای هندی بدرد نمیخورن و مسخره اند و اینچیزا اما شما اگر واقعا سینمای هندوستانو نگاه کنید فیلمای فوق العاده ای هم توش پیدا میشه ؛ پس لطفا لطفا الکی نظر ندین

نمایش اسپویل
۳ اسفند ۱۳۹۶ ۰۲:۴۷

این سریال خیلی سریال سطح بالایی نیست ، توصیه می کنم حتماً حتماً یکی از بهترین سریال های درام - عاشقانه تاریخ دنیا یعنی Kara Sevda رو کامل در سایت قرار بدید ... مطمئن باشید همه با دیدن سریال کارا سودا دیوانه میشن .... سریال های Kara Para Ask و Icerde و Cukur هم حتماً قرار بدید.

نمایش اسپویل
۲۳ شهریور ۱۳۹۹ ۲۰:۵۳

کامنتت قشنگ بود

نمایش اسپویل
۱۳ فروردین ۱۳۹۷ ۱۵:۲۳

حالا شما هم دیگه اینقدر عصبانی نباش و به جای اقدامات تروریستی به نظر دیگران احترام بذار. مثلا ننه جون من دوست داره اینو ببینه، منم انتظار ندارم بشینه با من گات ببینه. ننه جون من میگه این سریال خوبه، اینو میگه چون دوستش داره، نه اینکه منتقد سینماست یا همچون چیزی، منم باهاش میبینم و لذت میبرم.

نمایش اسپویل
۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۴:۴۸

عزیز شوخی میکنی دیگه؟ یکی از بهترین سریال های تاریخ دنیا؟؟؟ XDDD دوستان اگه از الان تا اخر عمرتون بیکارین سراغ سریال های ترکی نرین! من به شخصه اگه قدرتی داشتم اولین کاری که میکردم این بود که با موشکی چیزی میزدم تمام کارگردانای ترکیو نیستو نابود میکردم! سریالا با موضوع ضعیف داستان چیپ و اتفاقای بی معنیو بیخود! اگه بخوام بهترین توصیه رو بکنم اینه که کارگردانا بشینن کتاب داستان بنویسن! هر موقع دارین سریالای ترکی تماشا میکنین با خودتون اینطور فک کنین که انگار دارین اونو به عنوان یه کتاب قصه برا بچه هاتون میخونین! تا این حد ضعیف!

نمایش اسپویل