دانلود سریال Episodes 2011 (اپیزودها) با زیرنویس فارسی

Episodes 2011

اپیزودها

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۰۴

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

    فصل 1 تا 5 با کیفیت WEBRip اضافه شد

  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ۰۳:۱۸

    به روز رسانی فصل های قبل

    فصل ۱-۵ اضافه شد!

فارسی

English

این فیلم در مورد یک زن و شوهر انگلیسی هست یه یک برنامه تلوزیونی موفق در انگلیس ساخته ان و به آمریکا میان تا کار خودشون رو اونجا امتحان کنند. اوضاع اونجور که میخوان پیش نمیره و فکر نمی کنند که بتونن دووم بیارن ولی در عین ناباوری سریالشون برای فصل دو تمدید میشه و اونا مجبور میشن که بمونن. مت لا بلانک بازیگر معروف سریال فرندز(جویی) در این سریال نقش خودش رو بازی می کند و این زن و شوهر با همکاری مت لابلانک در تلاشند که سریال موفق خودشون رو احیا کنند ولی در این مسیر با مشکلات زیادی مواجه می شوند…

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ۲۰:۴۱

خیلی خیلی حس خوبی به من داد این سریال و به شدت ناراحتم که تموم شد. تنها بازیگرای بریتیشی که دوستشون داشتم؛ اولش تو مخ بودن ولی جلوتر خیلی دوست داشتنی بودن. مت لِبلانک هم که مثه همیشه عالی بود. در کل این سریال واسم شد پر از حس خوب. طنز خوبی هم داشت انصافاً.

نمایش اسپویل
۲۷ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۲۸

کیفیت سریال به صورت سینوسیه. به این نحو که وقتی سراغ شان و بِو میره از شدت ضعف بازیگری و عدم وجود شیمی مناسب میان این دو؛ آدم دوست داره تصاویر با دور تند برن جلو. حتی دیالوگشاون اضافی و تکراری به نظر میرسه(بخصوص که ماهایی که سه چهار قسمت پشت هم میبینیم ممکنه تگری بزنیم) اما وقتی به مت لو بلان و مابقی امریکاییا میرسه بانمک میشه و خیلی هم خنده دار میشه(در عین عمق داشتن) مسئله و بدبختی اصلی تماشاگر اینه که هفتاد درصد سریال رو با اون زوج نچسب پر کردن، همش خدا خدا میکردم این دو تا حذف شن از سریال ولی طبق معمول خدا با ما نبود. در ضمن دیوید کرین خالق سریاله(یکی از دو اگزکیوتیو پرودیوسر اصلی فرندز، معلوم شد آدم بانمکه میان خالقین فرندز مارتا کافمنه)

نمایش اسپویل
۱۴ آبان ۱۳۹۹ ۱۶:۵۶

شما همچین میگید انگار من دیگران رو از تماشاش بر حذر داشتم. نه خیر. ولی کیفیتش سینوسیه و افت و خیز داره، افتشم بیشتر از خیزشه.

نمایش اسپویل
۱۴ آبان ۱۳۹۹ ۰۱:۳۲

اتفاقا به نظر من این سریال خیلی هم عالیه روند خوب بازیگرای باحال داستان قوی کمدی خوب تقریبا در همه زمینه ها عالیه و مت به خاطر بازی تواین سریال گلدن گلوب گرفته در هر حال دیدنش رو به همه توصیه میکنم

نمایش اسپویل
۱ فروردین ۱۳۹۷ ۰۳:۳۷

این سریال محشره! مت لبلانک عالی بازی میکنه داستانش هم خیلی قوی هست. به فن های سریال های کمدی پیشنهاد میکنم ببینید!

نمایش اسپویل