
Community 2009
اجتماع
- Dan Harmon
- TV-14
- ۲۲ دقیقه
فارسی
English
یک وکیل که به خاطر جعلی بودن مدرکش از کار وکالت اخراج شده, مجبور می شود در یک کالج اجتماعی شرکت کند و برای به دست آوردن دل یک دختر یک گروه هفت نفره برای مطالعه ی زبان اسپانیایی تشکیل میدهد و …

دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
hhhaaa
hhhaaa
۱ آذر ۱۴۰۳ ۱۳:۴۰
سریال کمدی بدی نیست اما بنظرم ۸.۵ حقش نیست و زیاده، بیشتر طیف گروه سنی نوجوانان احتمالاً پسند کنند، ما فقط بخاطر الیسون بری ادامه دادیم. D:
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
u_8231705
u_8231705
۲۵ آذر ۱۴۰۲ ۲۱:۰۸
خیلی سریال قشنگی بود. بازیگرها و فیلمنامه هردو عالی بودن. خیلی خنده داره اگه کمدی دوست دارین ببینین
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
imanmaster
imanmaster
۹ فروردین ۱۴۰۱ ۱۶:۱۳
سریال خوبی بود و از دیدنش لذت بردم. تا آخر فصل ۳ خیلی خوب جلو رفت ولی بعدش به دلایلی به مرور ضعیفتر شد. فصل ۶ واقعا فاجعه بود و بسیار ضعیف عمل کرد. در نهایت اگر سیتکام دوست دارید .پیشنهاد میکنم
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
mobin63
mobin63
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ۱۹:۴۹
عالی بود پیشنهاد میکنم ولی فقط حیف بعضی از کارکتر های اصلی دو فصل آخر نیستن با اونا خیلی بهتر بود
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Pathfinder
Pathfinder
۲۹ آذر ۱۴۰۰ ۱۰:۰۴
این سریال واقعا شاهکاره نمیدونم چرا اونقدر که باید معروف نشده ولی عالیه کاملا با همهی سریالهای سبک خودش فرق داره و خیلی خلاقانه ساخته شده. البته یک نکته مهم اینه که دن هارمن که از سازنده های سریال ریک و مورتی هست تأثیر خیلی مثبت و به سزایی داشته تو بهتر ساختن این سریال از دستش ندید
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ