دانلود سریال It’s Always Sunny in Philadelphia 2005 (همیشه آفتابی در فیلادلفیا) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

It's Always Sunny in Philadelphia 2005

همیشه آفتابی در فیلادلفیا

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ ۱۲:۲۶

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

    فصل های 5 تا 16 به صورت کامل قرار گرفت

  • ۳۱ تیر ۱۴۰۲ ۲۲:۴۱

    اضافه شدن پخش آنلاین

    فصل 16 قسمت 8

فارسی

English

داستان پنج دوست جوان خود بزرگ بین و خودخواه که یک میخانه ایرلندی را در فیلادلفیا اداره می‌کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ خرداد ۱۴۰۲ ۲۲:۰۸

office> friends>parks and rec….>=brooklin 9-9>=silicon valley=curb your enthi...=himym=big bang theory>two and halfman >sienfield >thats 70 show >modern family.>community>arrestd developmentt >its always sunny ....>30 rock community سه فصل دیدم و two and half هم نه فصلarrestd developmentt نظر من در مورد سیتکام هایی که دیدم نقطه ی اوج این سریال فصل هفت تا نه بود کیفیت تصویر بهتر از فصل پنج به بعد کمی قابل تحملترش کرد

نمایش اسپویل
۸ دی ۱۴۰۱ ۰۱:۱۳

فصل 15 اون قسمت هایی که Mac آینده رو درباره ایمیل و اینترنت پیش بینی میکنه خیلی خوبه و برای هر پیش بینی میگه mark my words که تو زبان انگلیسی خیلی پیش بینی شما رو قوی تر میکنه. مثلا فارسی کسی بگه \"ببین کی بهت گفتم یا مثلا این خط این نشون./ واقعا کمدی واقعی به این میگن. حیف که فصل آخرش تعداد قسمتاش کمتر از فصل های دیگه بود. بعضی از آمریکایی ها که تو Clubhouse به من میگن این سریال بده چون offensive هست یعنی بعضی ایرانی ها که همون دلیل و میارن و میگن این سریال توهین آمیزه اصلا درک درستی از کمدی ندارن. عزیز شما یه فیلم یا سریال کمدی نگاه میکنی که کاراکترهای خاص و موقعیت های خاص ببینی و خیلی اوقات مشکلات زندگیت راحتتر به نظر بیان و راحتتر بتونی باهاشون کنار بیای چون ذهنیت یا به اصطلاح mindset کمدی گرفتی. اصل کمدی اینه نه درس اخلاق دادن به مخاطبین.

نمایش اسپویل
۳ آبان ۱۴۰۱ ۰۱:۰۶

اولش به سختی با کاراکترها و نوع کمدیش ارتباط گرفتم ولی بعد 1 فصل خیلی جذبش شدم. عالیه این سریال نوع کمدیش با فرندز و بیگ بنگ و غیره فرق داره و انتقادی ولی خیلی با نمک و جذاب و کاراکترها فوق العاده. مخصوصا ((فرانک)). . و چارلی

نمایش اسپویل
۲۴ مهر ۱۴۰۰ ۰۲:۱۶

مثل بقیه سریال های امریکایی دوستان و ساینفیلد هست. یه مشت مزخرفات کی برای هیچ کس خنده دار نیست که تو جامعه آمریکا بزرگ نشده، مثل بقیه سیتکام های آمریکایی، هسته سریال از چندتا شخصیتی ساخته شده که مرض جنسی دارن یا مشکلات عدیده اخلاقی و روانی و دائم درحال ترویج همجنس بازی، نوع تفکر آمریکایی لیبرالی و بقیه ایسم ایسم ها هستند؛ که سریال جهودی ساینفیلد نمونه کامل این جور سریال ها هست. تنها فرقش با بقیه اینکه صدای خنده ردش نداره که ببینده رو گول بزنه و وادار به خنده کنه برای همینه که خیلی فکر میکنن به خنده داری دوستان و یا ساینفیلد نیست.

نمایش اسپویل
۶ اسفند ۱۴۰۰ ۱۹:۵۳

واس فرهنگ ما سریال نساختن که واس خودشون ساختن :)) چه توقعی داری؟ بیان ملاحظات فرهنگی مارو هم تو سریالشون جا بدن. کامنتت نصفش توهم توطئه بود نصفش توقع بیجا.

نمایش اسپویل
۲۶ آذر ۱۴۰۰ ۰۹:۰۰

والا

نمایش اسپویل
۲۲ آبان ۱۴۰۰ ۱۵:۴۴

درضمن اونی که شما میگی این سریال لیبرال نیست با سطح استاندارد های جامعه آمریکا لیبرال حساب نمیشه (مثل همون چیزی هایی که مثال زدید. کنسل کلچر و اجی و غیره). اگه بخوای با جامعه ما حساب کنی که لیبرال ترین و غرب زدن ترین افراد جامعه ما که کله شهر زندگی میکنن، با استاندارد های جامعه امریکا از مسیح ترین افراد جامعه امروزشون هم عقب افتاده تر حساب میشن! متاسفانه فشلی و بی ارزگی سینما و صدا و سیمای ما هست که نسل ما داره با فیلم و سریال هالیوودی و امریکایی وقت میگزرونه؛ و خوب و بدمون رو بر اساس ارزش های غربی (اونم امریکا! نه حداقل اروپا که باز یه عقبه و فرهنگی داره) میسنجیم.

نمایش اسپویل
۲۲ آبان ۱۴۰۰ ۱۵:۳۹

نصف اون فیلم ها سبک زندگی و ایدولوژی ترویج نمیده و فقط فانتزی هست. این هم بماند که فیلم های وسترن و گنگستری که تو ایران معروف ان تمام توسط ایتالیایی ها و یا کارگردان های که توی اروپای شرقی بزرگ شدند نوشته شده و یا ساخته شده که اصلا با جامعه امریکایی صنمی ندارن.

نمایش اسپویل
۲۱ آبان ۱۴۰۰ ۱۶:۵۸

با این حرف تو داستان های وسترن و سامورایی ها و گانگسترها و کلی ژانر دیگه سینما بدرد ما نمیخوره چون معادل اش تو ایران نیست.

نمایش اسپویل
۲۱ آبان ۱۴۰۰ ۰۹:۲۹

الان این چیز هایی که گفتی مثل گرایشات و ملیت و edgy و کنسل کلچر، توی جامعه ما معنی داره؟ اصلا این کلمات معادل هم نداره تو فارسی. کجای این سریال به جامعه ما میخوره؟ مگر ایرانی ها که تو امریکا هم بزرگ شدند

نمایش اسپویل
۲۰ آبان ۱۴۰۰ ۰۱:۱۹

سریال اصلا لیبرال نیست. edgy ترین شوخی ها رو با ملیت ها و گرایشات جامعه میکنه که خیلی از کنسل کالچرها شاید توهین آمیز قلمدادش بکنن. اصلا هم خاصه آمریکا زادگان نیست و هر کسی میتونه معنی شوخی ها رو حتی با بدیهی ترین تصورات بفهه.

نمایش اسپویل
۳ آبان ۱۴۰۰ ۰۰:۵۳

دوستان هر کاری میکنن تو زندگیشون معنی خاصی داره الانم دنبال پیام این سیتکامن

نمایش اسپویل
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ۰۱:۴۰

واقعا سیتکام خیلی قشنگیه.

نمایش اسپویل
بیشتر