دانلود سریال Two and a Half Men 2003 با زیرنویس فارسی

Two and a Half Men 2003

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۳۰

    رفع مشکل

    اپیزود 3 فصل 9

  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ ۲۰:۱۲

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی نما

    فصل 01 تا 12 با کیفیت 1080p WEB-DL 30nama

فارسی

English

چارلی هارپر که یک موزیسیین موفق است در خانه ویلایی خود در ساحل ملی بو زندگی راحتی دارد چارلی که از راه نوشتن اهنگ برای کمپانی های تبلیغاتی درامد خوبی دارد ادم سر زنده وخوشگزرانی است..اما استایل زنگی بدی دارد. زیاد مینوشد ، شرط بندی میکند و هر روز با یک زن زیبا معاشرت میکند اما از رفاقت کردن و داشتن رابطه پرهیز میکنه خود را اسیر یک نفر نمیکنه اما زمانی که برادرش الن که درست برعکس چارلی است و ادم ساده لوح و زن ذلیلی است به دلیل اینکه زنش طلاقش داده و خانه اش را گرفته مجبور میشه بیاد و با چارلی زندگی کنه …

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ فروردین ۱۴۰۲ ۰۲:۰۱

برای بار دوم این سریال و دیدم و نسبت به بقیه سریالای شبیه این نوع سیتکام ها فقط از لحظ شخضیت ها در زمان خودش متفاوت تربوده. در عین حال نوع کمدی بسیار قدیمیه. برخورد دو نوع شخصیت با همدیگه که یکی یک hedonist هست که کلا لذت میبره و تا اونجایی که میتونه بی اخلاقه و طبق معمول همیشه خیلی خیلی شانس میاره بدون کار کردن. هرچند ماه یک بار یه jingle (آهنگ تبلیغات و تیتراژ اول فیلم ها ) هر چند ماه ها یکبار حدودا نیم ساعت وقت میذاره و بسیار پول دار هست و از اون طرف شخصیت Alan که خیلی وقت میذاره و کار میکنه و همیشه معمولا بازندست. تم خیلی نخ نما شده طنز. اکثر اوقات ما به خودشانسی Charlie و بدشناسی Alan میخندیم. Laugh track سریال که چنین چیزی رو پیشنهاد میکنه.

نمایش اسپویل
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ۰۷:۴۱

بهترین سیتکام

نمایش اسپویل
۱۸ دی ۱۴۰۱ ۰۰:۱۸

واقعا سریال رو با اخراج کردن چارلی شین خراب کردن, اگرچه زمانی هم شین که تو سریال بود هر فصل نسبت به فصل قبل ضعیف تر میشد ولی قابل تحمل تر بود صد در صد. برای اون کسایی که نمیدونن شین چرا اخراج شده دلیلش این بوده که تو فصل های آخر مصرف مواد و مشروب چارلی شین به حدی شده بوده که رفتار خوبی با بازیگرای دیگه و عوامل سریال نداشته و چند بار هم سعی میکنند که ببرنش پیش روانشناس و حالش رو واسه ادامه سریال خوب کنن که خودش قبول نمیکنه و در آخر مجبور به اخراجش میشن. البته خودش تازگیا اعلام کرد که رفتارش اشتباه بوده و پشیمونه.

نمایش اسپویل
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ۰۰:۳۹

بله. جالبه چارلی شین و بازیگر نقش Alan تو یه فیلم کمدی parody خیلی پرفروش به اسم hot shots سال 1991 هم با هم هم بازی بودن. Scary movie 3 هم چارلی شین خیلی خوب بازی کرد. جدیت و در عین حال حالت بیخیال بودن خاصی داره تو بازیش که خیلی تو کمدی خوب درمیاد. حیف که مدت ها درگیر اعتیاد بود کلا کار نمیکرد. خیلی از سرمایشم خرج کوکایین و مهمونی های خیلی پرخرج کرد.

نمایش اسپویل
۱۲ آذر ۱۴۰۱ ۱۸:۰۵

آقا یه جوری کامنت گذاشتن مردم زیر این سریال که گفتم عجب چیزیه و حیف که تاکنون ندیدم, اما‌ متاسفانه باید خدمتتون عرض کنم که این سریال اون چیزی نبود که فکر میکردم باشه، یه مشت جوک های سکسیتی‌ه بی مزه و چیپ داره و در کل دور و بر مسائل جنسی و سکسی میگرده، شاید من پیر شدم و دیگه این گونه مسائل رو دوست ندارم، اما واقعن خنده دار نیست این موارد اونم بدین صورت هی پشت سر هم و تکراری.

نمایش اسپویل
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ۰۷:۳۸

آها

نمایش اسپویل
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ۰۲:۳۰

متاسفانه این سریال که جزو سریال های خوب کمدی هست، زیرنویس مناسبی براش وجود نداره و بعد این همه سال هنوز زیرنویس های با فرمت idx برای فصل های اولیه سریال وجود داره . مخصوصا هشت فصل اول با بازی چارلی شین ارزش اینو داره که یه زیرنویس درست و حسابی داشته باشه . اگر کسی زیرنویس خوب براش سراغ داره ممنون میشم بگه

نمایش اسپویل
بیشتر