
American Idol 2002
امریکن آیدل
- TV-PG
- ۴۲ دقیقه
فارسی
English
هر ساله، خوانندگان مشتاق از سراسر کشور در آزمونهای استعدادیابی شرکت میکنند تا فرصت حضور در یکی از بزرگترین برنامههای تاریخ تلویزیون آمریکا را به دست آورند. چه کسی عنوان «امریکن آیدل» جدید را از آن خود خواهد کرد؟


دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
Queenshadiiii
Queenshadiiii
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۱۰
ممنون میشم قسمت جدید بذارین
u_4769251
u_4769251
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۲۸
درود در صورت موجود اضافه خواهد شد.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Alimoein
Alimoein
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۳:۰۱
فصل ۱۹ بهترین فصل بین تمام فصل های امریکن ایدله. همچنین قسمت ۱۶ رو قرار نمیدین؟
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Mohammad8136
Mohammad8136
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۴۵
این فصل عالییی بودههه عالللیییی
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
djpooria
djpooria
۱۹ فروردین ۱۳۹۸ ۲۱:۳۱
واقعا جذابیت قبل رو نداره خصوصا تو مراحل ابتدایی گاهی حوصله سر بر میشه کتی خودش باحاله ولی گاهی نقطه قوتش نقطه ضعفش میشه و برنامه بین جدی و شوخی گیر میکنه.
peysha
peysha
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۳۸
دقیقا از وقتی سایمون رفته برنامه هر فصل داره شباهت بیشتری به شله زرد میگیره تا استعدادیابی
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
naghashbaashi
naghashbaashi
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۹:۲۱
این مجموعه بعد از فصل 9 و خارج شدن سایمون، دچار یکنواختی و افت شدید شده. جالب اینجاس که کیتی پری تو همون فصل، و مراحل ابتدایی، جزء داورها بود و کلی سختگیری میکرد(و البته یه جا هم بدجوری ضایع شد ?) ولی تو فصل جدید(16) همه ش تعریف میکنن از خواننده ها. تو داری میبینی که طرف اصلا خوب نمیخونه ولی بازم تشویق میشه و تعریف میکنن ازش. یه جورایی افراط کردن تو این مورد و به شعور مخاطب توهین میشه
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ