دانلود انیمیشن Big Mouth 2017 با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Big Mouth 2017

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۵ آبان ۱۴۰۲ ۱۶:۱۰

    اضافه شدن پخش آنلاین

    فصل 7

  • ۲۸ مهر ۱۴۰۲ ۲۱:۵۶

    اضافه شدن قسمت جدید

    فصل 7

فارسی

English

داستان این انیمیشن سریالی درباره ی دو دوست به نام های «نیک رول» و «اندرو گولدبرگ» و ماجراهایی که در دوران نوجوانی برای آنها رخ می دهد می باشد…

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ۲۱:۱۹

اتفاقاتی که برای همه پیش میاد رو با یه لحن بی تکلف نمایش میده اینجوری دیگه جنبه تراژیک یا دراماتیک عجیب و غریبی ندارن. به نظر من این ویژگی خیلی جذابی هست.

نمایش اسپویل
۲ آذر ۱۴۰۱ ۰۶:۱۴

به نظر خیلی بامزه‌س و از یه زاویه دید دیگه رفته سراغ دوران بلوغ و چیزهایی که ممکنه یه نوجوون رو آزار بده یا تحت فشار بذاره.

نمایش اسپویل
۱۷ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۵۸

سریال رو تازه تموم کردم. قبلش که خواستم سریال رو ببینم توی کامنتا گلایه کرده بودن که زیرنویس ضعیفی داره ولی وقتی سریال رو شروع کردم زیرنویسی که الان روشه جزو یکی از دقیق ترین زیرنویس هایی هست که تا به حال دیدم. تمام جوک ها رو به درستی ترجمه کرده ریز ترین نکات و رفرنس هارو دراورده و فراهم کرده. حتما پیشنهاد میکنم سریالو ببینید اگه بین ۱۳ تا ۲۰ سالتونه. مرسی از arman333 برای زیرنویس محشر

نمایش اسپویل
۲۵ دی ۱۴۰۰ ۰۹:۰۶

این نظر رو فقط برا اونایی میزارم که ندیدن : .کاملا از پایه برای سن بلوغ ومشکلاتش نوشته شده .اگه دنبال جوک های رده پایین شهوانی و تین اجری هستین برین سراغش .فامیلی گای نسخه سن بلوغ و۸۰٪مربوط به س.ک.. .صداگذاری اتفاقا ضعیفه و شباهت دوبلورها برعکس فامیلی گای حسابی رو مخه(حتی از باب برگر ضعیف تره)

نمایش اسپویل
۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ۰۸:۰۹

دارم دنبال کارتون میگردم این کامنتتو دیدم از زندگی ناامید شدم اصلا

نمایش اسپویل
۲۸ آبان ۱۴۰۰ ۲۰:۲۶

فصل 5 بینظیر بود. موری خداااااس :))))

نمایش اسپویل
بیشتر