دانلود سریال The Defenders 2017 با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Defenders 2017

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ۰۴:۴۴

    اضافه شدن پخش آنلاین

  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ ۱۳:۵۲

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی نما

    فصل اول اضافه شد

فارسی

English

داستان این سریال بر اساس کامیک "مدافعین مارول" نوشته شده است و در مورد دئر دویل، جسیکا جونز، لوک کیج و مشت آهنین است. که داستان چهار ابر قهرمان را روایت می کند که هدفی مشترک را دنبال می کنند و آن نجات شهر نیویورک است. این چهار نفر هر کدام در ابتدا به صورت انفرادی برای نجات شهر تلاش می کنند و هر کدام چالش های درونی خود را دارند، که ناگهان متوجه می شوند که اگر با یکدیگر همکاری کنند، می توانند تیمی قدرتمند را تشکیل دهند...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ مهر ۱۴۰۱ ۰۷:۲۲

با اینکه تا قسمت سه همه قهرمانا کنار هم جمع نمیشن ولی در نهایت دیدن همه اونها کنار هم لذت بخشه.(کاش یجوری پانیشر هم بین این قهرمانا جا میدادن )

نمایش اسپویل
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳

سریال خوبی بود حیف کنسل شد توی این شخصیت ها به نظرم دردویل از همشون بهتره از هر نظر امیدوارم دیزنی ساختشونو ادامه بده

نمایش اسپویل
۱۳ آذر ۱۳۹۶ ۱۳:۴۴

سریالش فوق العاده است. کاش فصل دومش هم سریع تر بیاد.کلا همه ی فیلم ها و سریال های مارول کامیکس فوق العاده هستن.من اصلا فکرش رو نمیکردم بعد از دیدن گات بتونم از سریال دیگه ای لذت ببرم با این وجود شروع کردم به دیدن سریال های مختلف به خصوص وایکینگ ها و بریکینگ بد و مرلین و ... .تا اینکه به مجموعه سریال های مارول کامیکس رسیدم که از شبکه ی نتفلیکس پخش میشد.این سریال های مارول بالاخره حس لذت بردن از سریال رو به من برگردوندن.همه ی سریال های مارول رو که شامل دردویل،جسیکا جونز،مشت آهنی،لوک کیج،پانیشر و از همه مهمتر دیفندر بودن رو دیدم که باعث شد به جرات بگم من در زمینه ی سریال بعد از گات و فرار از زندان عاشق سریال های مارول هستم.امیدوارم هرچه سریع تر فصل های بعدی تک تک سریال های مارول بیاد.

نمایش اسپویل
۲۶ تیر ۱۳۹۸ ۰۰:۰۳

بهتره فصل دوم نیاد فصل اولش که زیاد خوب نبود ولی daredevil حیف شد کنسل شد

نمایش اسپویل
۱۶ دی ۱۳۹۷ ۲۰:۵۵

Soroush137 : بهت دکستر و بلک لیست رو پیشنهاد میدم

نمایش اسپویل