news-background
news-background

«کیت وینسلت» از تصمیم خود برای کار کردن با وودی آلن در Wonder Wheel دفاع می کند

بین دو فیلم «Carnage» و فیلم «Wonder Wheel» که به زودی منتشر خواهد شد، «Kate Winslet» با دو کارگردانی که، همچنانکه  بحث برانگیز هستند و به همان میزان مورد احترام هستند کار کرده است. رومن پولانسکی در دهه های اخیر به دلیل اتهام به تجاوز جنسی در ایالات متحده حضور نداشته است و این در حالی است که اتهامات تحقیرآمیز در مورد وودی آلن زیاد شده است. «Kate Winslet» در مصاحبه با نیویورک تایمز بعد از این که خواست این اتهامات را متوقف کنند، به شرح جزئیات پرداخت:

"من وودی را نمی شناسم، و چیزی در مورد خانواده وودی آلن نمی دانستم. به عنوان یک بازیگر، شما کافیه فقط راه برید و حرف بزنید، من نمی دانم هر کدام از این شایعات درست است یا غلط، درواقع من هیچ چیز نمی دانم. داشتن این درک به این خاطر است که، شما باید همه ی این مسائل را یک طرف قرار دهید و فقط با فرد کار کنید. وودی آلن یک کارگردان باورنکردنی است، همچنین رومن پولانسکی. من تجربه کاری فوق العاده ای با این دو مرد داشتم و این یک حقیقت است."

فیلم «Wonder Wheel» قرار است به عنوان اختتامیه جشنواره فیلم نیویورک که 15 اکتبر است، در روز 1 دسامبر به نمایش در آید. همچنین «Kate Winslet» ستاره فیلم «The Mountain Between Us» است، که قرار است امشب برای اولین بار قبل از انتشار فیلم در 6 اکتبر در تورنتو به نمایش در بی آید.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید