news-background
news-background

Celebrity Escape Room: «جک بلک» بازیگران سریال Friends را – با نیت خیر – می‌ترساند

در این روزها و ماه‌های تلخ، سلبریتی‌ها بیش از هر زمان دیگری برای جمع‌آوری کمک‌های مالی در کنار یکدیگر جمع می‌شوند. «کورتنی کاکس» و «لیزا کودرو» ستارگان سریال «دوستان» (دانلود سریال Friends با لینک مستقیم) به «آدام اسکات» و «بن استیلر» - که سابقه‌ی بازی در سریال «دوستان» را دارد، و «جک بلک» شیطانی‌ترین و ریش-قشنگ‌ترین مراسم‌گردان تلویزیون پیوسته‌اند تا در ویژه‌برنامه‌ی «اتاق فرار سلبریتی‌ها» (دانلود سریال Celebrity Escape Room با لینک مستقیم) به مناسبت رویداد خیریه و سالانه‌ی «رد نوز دی» (Red Nose Day) حاضر شوند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در اتاق‌ فرار یا اتاق خروج یک گروه از افراد باید تلاش کنند راه خروج را در زمانی معین با حل کردن معماهایی پیدا کنند. در این برنامه بهترین انتخاب برای صحبت با شرکت‌کنندگان و ترسناندن آن‌ها کسی نیست جز «جک بلک». چه کسی می‌تواند شیطانی‌تر از او به «کورتنی کاکس» بخندد و بعد با لحنی تمسخرآمیز به او بگوید: «وای نه کورتنی، از فضاهای بسته می‌ترسی؟» یا وقتی که گروه در حال گرفتن سلفی‌اند تمام بادکنک‌ها را با یک اشاره بترکاند؟

«رد نوز دی» رویدادی سالانه است که برای به هدف کمک به کودکان نیازمند برگزار می‌شود و امسال مبالغ اهدایی بینندگان این ویژه‌برنامه به کودکانی اختصاص خواهد یافت که بیشتر تحت تأثیر کووید-۱۹ قرار گرفته‌اند. پس از پخش این ویژه‌برنامه از شبکه‌ی NBC، هواداران در شبکه‌های اجتماعی درخواست کردند که «جک بلک» برای اپیزودهای بیشتری بازگردد و این شو به یک سریال تبدیل شود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

شش بازیگر نقش‌های اصلی «دوستان» اواخر تابستان ویژه‌برنامه‌ی دیگری به همراه نویسندگان سریال برای شبکه‌ی HBO Max ضبط خواهند. «جنیفر انیسوتون» و کاکس اخیراً در شوی «جیمی کیمل» نیز حاضر شده بودند تا برای نیازمندان در حین پاندمی کرونا کمک مالی جمع‌آوری کنند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید