news-background
news-background

«ماریون کوتیار»، «ونسا کربی»، و «سباستین استن» به فیلم درام The Brutalist ملحق شدند

«جوئل اجرتون»، «ماریون کوتیار» برنده‌ی اسکار، «مارک رایلنس» برنده‌ی اسکار، «سباستین استن» ستاره‌ی فیلم‌های «کاپیتان آمریکا» (دانلود فیلم Captain America با لینک مستقیم) و «ونسا کربی» ستاره‌ی سریال «تاج» (دانلود سریال The Crown با لینک مستقیم) به فیلم جدید «بردی کوربی» تحت عنوان «بروتالیست» (The Brutalist) پیوستند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در فیلم جدید کوربی ۳۲ ساله کارگردان «واکس لاکس» (دانلود فیلم Vox Lux با لینک مستقیم) قرار است بازیگران دیگری چون «ایساک دی بانکوله» (Black Panther)، «الساندرو اینوولا» (American Hustle)، «رفی کسدی» (The Killing of a Sacred Deer) و «استیسی مارتین» (Nymphomaniac) نیز نقش‌آفرینی کنند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

فیلم کوربی که فیلمنامه‌ی آن با همکاری «مونا فست‌وولد» به نگارش درآمده، زندگی معماری به نام «لسلو توث» با بازی اجرتون و همسرش با بازی کوتیار را روایت می‌‌کند که از اروپای پس از جنگ به آمریکای مدرن آمدند. با این حال، زندگی‌شان پس از برخورد با یک مرد مرموز و ثروتمند با بازی رایلنس برای همیشه متحول می‌شود.

این پروژه که قرار است ژانویه ۲۰۲۱ فیلمبردرای شود، یک اثر حماسی و یک داستان عاشقانه‌ی غیرمعمول توصیف شده است. کارگردان پیش‌تر گفته بود که این فیلم را به زبان‌های انگلیسی، ییدی، مجاری، و کمی ایتالیایی می‌سازد. کمپانی «پروتاگونیست پیکچرز» این فیلم را در جشنواره‌ی فیلم تورنتو به خریداران عرضه می‌کند. «اندرو لورن»، «دی‌.جی. گوگنهایم»، «ترور متیوز» و «نیک گوردن» از جمله تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود.

کوربی اخیراً «ناتالی پورتمن» و «جود لا» را در فیلم «واکس لاکس» کارگردانی کرده که دو سال قبل در جشنواره‌ی فیلم ونیز اکران شد. اولین فیلم این کارگردان تحت عنوان «کودکی یک رهبر» (دانلود فیلم The Childhood of a Leader با لینک مستقیم) در همین جشنواره برنده‌ی بهترین کارگردانی شد.

کوربی در خصوص این پروژه می‌گوید: «در میان چرخه‌ی معیوب عوام‌فریبی و تبعیض قرن بیست و یکم، «بروتالیست» فیلمی است که از موفقیت‌های جسورترین و موفق‌ترین هنرمندان تجلیل می‌کند: نیاکان ما. این پروژه است که بیش از همه به قلب من و تاریخچه‌ی خانوادگی‌ام نزدیک است. مشتاقم با بسیاری از همکاران قبلی و جدید دیدار کنم تا آنچه که همگی ما یک فیلم ضروری و حیاتی می‌دانیم را تحقق بخشیم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید