news-background
news-background

«Batgirl» با کارگردان «انتقام‌جویان» به سینما می‌آید

یکی از ویژگی‌های با ارزش «لگو بتمن» این بود که سرانجام جایگاهی برای بت‌گرل در دنیای سینمایی دی‌سی بنا نهاد، و حتی نقش او را فراتر دختر «کمیسر گوردن» برد و به ریاست نیروی پلیس شهر گاتهام منصوب کرد. روز گذشته ورایتی خبری منتشر کرده در مورد حضور این کاراکتر در یک فیلم لایو-اکشن با کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی احتمالی «جاس ویدون» کارگردان «انتقام جویان» و «انتقام جویان: عصر اولتران». این خبر یک روز پس از رونمایی وارنر از «زن شگفت‌انگیز»، «لیگ عدالت»، و «آکوامن» در سینماکان اعلام می‌شود.

از آن‌جایی که مذاکرات همچنان درحال انجام است، اطلاعات دیگری در مورد جزئیات فیلم منتشر نشده، جز اینکه در آن «دیگر شخصیت‌های دنیای گاتهام هم حاضر هستند.» به همین علت مشخص نیست که آیا فیلم بخشی از دنیای سینمایی دی‌سی است یا نه، و اینکه چگونه با فیلم «لیگ عدالت» مرتبط خواهد شد. اما در هر حال بازگشت ویدون که به گفتۀ خودش بعد از «عصر اولتران» از نفس افتاده، هیجان‌انگیز است.

ویدون در کارنامۀ خود «بافی قاتل خون‌آشام» را دارد که نقش اول آن یک زن است، سریالی که همین روزها بیستمین سالگرد پخش خودش را جشن می‌گیرد. او همچنین در تولید سریال‌های دیگری مثل «خانۀ عروسکی»، «فایرفلای» و «مأمورین شیلد» هم مشارکت کرده است.

بت‌گرل (Batgirl) پس از معرفی‌اش در سال 1961 و آغاز حضورش در کتاب‌های مصور دی‌سی به یکی از شخصیت‌های کلیدی تبدیل شد و سپس در قالب چهار شخصیت «باربارا گوردن» دختر کمیسر شهر گاتهام «جیم گوردن»، «بتی/بتی کین» معشوقۀ رابین، «کاساندرا کین» و «استفانی براون» ظاهر شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید