news-background
news-background

مردم جهان از شبکه‌ی نتفلیکس بیشتر برای تماشای کدام سریال‌ها استفاده می‌کنند؟

 

 قبلاً در مقالات متعدد به بررسی عملکرد شبکه ی نتفلیکس و سلطه ی آن بر جهان پرداختیم، این بار به سراغ آمار و ارقام این شبکه می رویم. این شبکه در طی ده سال گذشته توانسته از هیچ به همه چیز دست یابد. امروز سریال یا فیلمی نیست که بخواهید آن را تماشا کنید و شبکه ی نتفلیکس آن را در آرشیو خود نداشته باشد. برای دست یابی به آرشیو انبوه این شبکه کافیست اشتراک آن را داشته باشید. شبکه ی مذکور علاوه بر  آن چه شما به دنبال تماشایش هستید ، فهرستی از فیلم و سریال هایی که به سلیقه ی شما نزدیک هستند را برایتان تهیه می کند. پایگاه اطلاع رسانی «Highspeedinternet.com» بعد از درخواست های بسیار توسط کاربران خود مبنی بر این که وضعیت شبکه ی نتفلیکس در جهان چگونه است، آماری را در سایت خود منتشر کرده است که خواندنش خالی از لطف نیست. سوالات اصلی مردم از این پایگاه خبری این است که مردم جهان چه سریالی را از نتفلیکس تماشا می کنند؟ کدام سریال ها مخاطبین بیشتری دارند؟ مردم برای تماشای کدام سریال ها پول بیشتری می پردازند؟

  ســــریال محبوب نتفلیکس در جهان کدام است؟

همان طور که می دانید منابع و آثار قابل پخش در نتفلیکس بی شمارند. میزان ساعت برنامه های این شبکه از مرز صدها هزار ساعت می گذرد. تیم آمارگیری پایگاه اطلاع رسانی که نامش در خطوط بالا ذکر شد با کمک موتور جست و جوی گوگل و با اجازه از سایت نتفلیکس، نام سریال هایی که مردم در سراسر جهان آن را بیشتر از بقیه ی آثار جست و جو کرده اند را منتشر کرده است. سریال هایی که نام شان را مشاهده می کنید آثاری هستند که کاربران هر کشور بیشتر آن ها را جست و جو کرده اند.

آیـا سریال برنده را حدس زدید؟

برنده ی لیست نتفلیکس سریالی نیست جز «Sherlock» شبکه ی BBC ! این سریال همان طور که می دانید، داستان شرلوک هلمز و همکارش جان واتسون را در دنیایی مدرن دنبال می کند. در جایگاه دوم، سریال محبوب Friends جای دارد. این اثر که بیشتر می توانیم آن را عنوانی همه گیر و فرهنگی بنامیم در طی ده فصل توانست نام خود را به عنوان یکی از برترین آثار فرح بخش تلویزیونی به اثبات برساند. رتبه های سوم و چهارم این فهرست مربوط به آثاری است که خود شبکه ی نتفلیکس تولید آن ها را برعهده داشته است. سریال های Narcos و House of Cards در رتبه های سوم و چهارم این فهرست قرار دارند. رتبه ی پنجم لیست مربوط به سریال New Girl شبکه ی Fox می باشد.

پنج سریال برتر نتفلیکس در سراسر جهان : 1- Sherlock 2-Friends 3-Narcos 4-House of Cards 5-New Girl وضعیت نتفلیکس در جهان چگونه است؟ شبکه ی نتفلیکس در بیش از 190 کشور جهان حضور دارد و 21 زبان را بصورت کامل پوشش می دهد. این شبکه در حال حاضر می تواند با قدرت ادعا کند که رقیبی در این زمینه ندارد. تصویر متحرک پایین نحوه ی گسترش خدمات و سلطه ی این شبکه بر جهان را نشان می دهد. در سال 2009 و قبل از این که برای اولین بار بازار جهانی خود را شروع کند در آمد سالانه ی این شبکه 5.2 میلیون دلار بود. هفت سال بعد و در سال 2016  این شبکه توانست $4,828,160,000 در آمد داشته باشد. این عدد نشان می دهد که نتفلیکس در طی هشت سال توانسته رشد 96 درصدی داشته باشد. کشور هایی که علاقه ی بسیاری به نتفلیکس دارند عبارتند از بریتانیا ، کانادا ، ایرلند ، استرالیا ، نیوزیلند ، پورتو ریکو ، دانمارک و نروژ ! فهرست سریال های محبوب نتفلیکس در 91 کشور جهان :

Algeria: The Black List Argentina: Grand Hotel Armenia: Sherlock Australia: Jane the Virgin Azerbaijan: Sherlock Bangladesh: Sherlock Belarus: Bones Belgium: New Girl Bolivia: Futurama Bosnia nd Herzegovina: Breaking Bad Brazil: Pretty Little Liars Bulgaria: Scrubs Canada: Bates Motel Chile: Breaking Bad Colombia: Carlos Costa Rica: The Walking Dead Cyprus: Narcos Czechia: The Big Bang Theory Denmark: Rita Dominican Republic: Sense8 Ecuador: The Walking Dead Egypt: Lost El Salvador: American Horror Story Estonia: Sherlock Finland: The Bridge France: The Returned Georgia: Breaking Bad Germany: House of Cards Ghana: The Originals Greece: Grand Hotel Guatemala: Narcos Hong Kong: Black Mirror Hungary: Family Guy India: Friends Indonesia: Love Rain Iran: Love Rain Ireland: Black Mirror Isreal: Grey's Anatomy Italy: Gomorrah Jamaica: The Originals Japan: Hibana Jordan: Friends Kazakhstan: Scrubs Kenya: Sense8 Kuwait: Narcos Kyrgystan: The Black List Latvia: Friends Lebanon: Friends Lithuania: Shameless Malaysia: Love Rain Mexico: Las Aparicio Moldova: The Vampire Diaries Morocco: Narcos Nauru: Friends Nepal: Friends Netherlands: Sons of Anarchy New Zealand: Wentworth Nigeria: Boys Over Flowers Norway: The Americans Pakistan: New Girl Peru: The Wonder Years Philippines: My Love from the Star Poland: House of Cards Portugal: Shadowhunters Romania: The Vampire Diaries Russia: Arrow Saudi Arabia: Lost Serbia: Gossip Girl Singapore: Daredevil Slovakia: The Mentalist South Africa: New Girl South Korea: Soul Eater Spain: Narcos Sri Lanka: Arrow Sweden: Dexter Switzerland: House of Cards Taiwan: My Love from the Star Thailand: Soul Eater Tunisia: Hannibal Turkey: The Tudors Ukraine: Friends United Arab Emirates: Gotham United Kingdom: Call the Midwife United States Shameless Uruguay: Breaking Bad Uzbekistan: Suits Venezuela: Pablo Escobar Vietnam: Empresses in the Palace Zimbabwe: Scandal

نظر شما چیست؟

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ آذر ۱۳۹۷ ۰۵:۲۹

13 reasons whyyyyyyyy

نمایش اسپویل