news-background
news-background

بازیگران بیشتری از سریال «Game of Thrones» و «Arrow» به فیلم «The Mortal Engines» خواهند پیوست

ساخت فیلم «The Mortal Engines» همچنان ادامه دارد و تولید کنندگان برای انتشار آن تاریخ دسامبر سال آینده را اعلام کرده اند. این فیلم توسط دو کمپانی MRCC و یونیورسال ساخته خواهد شد.این فیلم براساس کتابی نوشته «فلیپ ریو» است که فیلم نامه آن توسط «فران والش»، «پیتر جکسون» و «فیلیپا بوینز» نوشته شده است و کارگردانی آن را «کریستین ریورز» بر عهده خواهد داشت. پیتر جکسون همچنین تهیه کنندگی این فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت. داستان کتاب «Mortal Engines» در آینده بسیار دور اتفاق می‌افتد که دنیا در آن به معنای کنونی به پایان رسیده و  زمین با موتورها و چرخ‌های عظیم قابلیت تحرک پیدا کرده‌است، شهر های مختلف و کشورها یکدیگر را برای تصاحب منابع حیاتی باقیمانده زمین می‌بلعند و منابع این سیاره در آستانه به پایان رسیدن است. در این میان شهردار لندن رویای فرمانروایی را در سر می‌پروراند و چند جوان سعی دارند او را متوقف کنند.در این فیلم «روبرت شیهان»،(Robert Sheehan ) به عنوان تام ناتسورتی یکی از شخصیت های اصلی این دنیای فانتزی است که در آن برای زنده ماندن در شهرها تلاش می‌کنند. در چند هفته گذشته اسامی بازیگران مهم زیادی برای این ماجراجویی دیده شده است. پس از اعلام اسامی کسانی مانند «Sheehan» و «رونان رافرتی»، «هرا هیلمر» قرار است به عنوان رهبر زن «هستر شو» ایفای نقش کند. در ماه مارس «استیون لنگ»، «جیهای»، «لیلا جورج» به بازیگران پیوستند و پس از آن «هوگو ویوینگ» این ماه به این جمع پیوست. همینطور لیست این بازیگران نام آشنا ادامه خواهد داشت.

با توجه به اخبار جدیدی که از رسانه هالیوود ریپورتر منتشر شده است،«پاتریک مالاهاید»،«کولین سالمون» و «Rege-Jean Page » آخرین کسانی هستند که به این فیلم پیوسته اند. هنوز هیچ خبری مبنی براینکه این بازیگران در چه نقش هایی خواهند داشت انتشار نیافته است.  طرفداران ممکن است مالاهاید را از سریال بازی تاج و تخت به یاد داشته باشند جایی که او نقش «بالون گریجوی» را ایفا می‌کرد. او فصل گذشته سریال را به خاطر مرگ کارکترش ترک کرد. سالمون و مین وایل نیز از سریال های «Arrow  و Limitless» به این فیلم خواهند پیوست.

اگر چه معلوم نیست این بازیگران چه نقش هایی بر عهده دارند اما طرفداران کتاب شاید بتوانند حدس بزنند که چه شخصیت هایی برای چه بازیگری مناسب است. خبر بسیار جالبی است که این سریال بازیگران نام دار تلوزیون را دور خود جمع کرد است. همانطور که تولید ادامه دارد خبرهای بیشتری از بازیگران منتشر خواهد شد، بنابراین برای خبرهای بیشتر با رسانه سینما همراه باشید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید