news-background
news-background

تاریخ اکران نسخه ی بعدی فیلم «Insidious» مشخص شد

موذی: قسمت چهارم  «Insidious: Chapter 4» زمان اکران خود را از پاییز 2017 به اوایل 2018 تغییر داده است. فیلم رسمی موذی توسط «جیمز وان» کارگردانی شده است و یکی از عناوین موفق در ژانر فیلم های ترسناک سال های اخیر است. در ابتدا فیلم موذی یک ساخته کاملاً کم هزینه بر اساس یک داستان ماورایی بوده است اما به تدریج اشکال بیشتری به فیلم خود اضافه کرده و آن را پربار تر کرده است.

جیمزوان کارگردانی فیلم موذی را پس از فیلم دوم  کنار گذاشته  و اجازه داده بود تا کارگردانی را «لی ونل» بر عهده بگیرد.( او همچنین نقش شکارچی ارواح را نیز در فیلم بازی کرده است.) قسمت سوم فیلم موذی بیشتر پیرامون داستان زمینه و نوعی بازگشت به قبل در داستان دکتر الیز رینیر «لین شی» بوده است. فیلم چهارم نیز داستانی بین فیلم سوم و قسمت اصلی فیلم موذی خواهد داشت. اما طرفداران باید تا سال آینده منتظر بمانند تا بفهمند الیز با چه کسی وارد مبارزه خواهد شد.کمپانی «یونیورسال پیکچر» تایید کرده است که فیلم بعدی عنوان «Insidious» در پنجم ژانویه 2018 مصادف با 15 دیماه سال جاری در سینما ها اکران خواهد شد واین تاریخ اکران جایگزین تاریخ بیستم اکتبر 2017 را نشان می دهد. این کمپانی قرار است در تاریخ بیستم اکتبر فیلم دیگری با عنوان «Half to Death» را به کارگردانی Christopher Landon روانه سینما کند.

فیلم چهارم عنوان مذکور، مهیب ترین و شخصی ترین شکار الیز در خانواده خودش تا به حال خواهد بود. این قسمت از فیلم بار دیگر بر اساس فیلمنامه ای از لی ونل خواهد بود اما این بار این فیلم توسط آدام روبیتل کارگردانی خواهد شد. قسمت های قبلی این فیلم فراز و نشیب های بسیاری از ضعیف تا قوی را طی کرده است و ما امیدواریم که قسمت جدید هم بتواند همچون گذشته پرقدرت ظاهر شده و بار دیگر منتقدان را راضی کند. بازیگران این قسمت از فیلم «لین شایا»،«هانا هایز»،«لی ونل» و «آنگوس سمپسون» خواهند بود.اولین قسمت این فیلم در سال 2010 به کارگردانی جیمز وان و نویسندگی لی ونل بر روی پرده سینما رفت و بازی پاتریک ویلسون، رز بیرن و باربارا هرشی را در لیست بازیگران خود داشت. این فیلم در قسمت اول خود توانست کلیشه های مربوط به فیلم های ارواح را در هم بشکند. در این نوع از فیلم ها معمولا با یک خانه پر از ارواح رو به رو هستیم که ساکنان را اذیت می‌کنند. البته این فیلم خالی از اشتباه نبوده و در آن بعضی از کلیشه ها تکرار شده است. با این حال نمی‌توان از خلق صحنه های ترسناک و رضایت بینندگان گذشت. ما امیدواریم که قسمت جدید این فیلم نیز بتواند به همان اندازه موفق باشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید