news-background
news-background

تریلر فیلم «گمشده در لندن» وودی هارلسون منتشر شد

تریلر گمشده در لندن «Lost in London» وودی هارلسون منتشر شده است. وودی هارلسون شخصی بسیار حرفه‌ای در زمینه‌ی بازیگری و همچنین یکی از فعالان اجتماعی موفق آمریکا است. پس از ایفای اولین نقشش در سال 1986، او به طور مداوم در حال کار است. در سال‌های اخیر بیش از همه به خاطر بازی در سری فیلم‌های «Hunger Games»، «زامبی لند»، و «فصل اول کارگاه واقعی» شناخته می‌شود. اما شاید قدیمی‌ترها نقش او در سریال طنز تلویزیونی «Cheers» را هم به یاد داشته باشند. این بازیگر طرفداران زیادی دارد و مسلماً خبر فیلم‌هایش همیشه برای این طرفداران جذاب خواهد بود. اما اگر این خبر درباره‌ی یک فیلم نوآورانه و جدید باشد چه؟

در طول عمر حرفه‌ایش، او همیشه به اسم بازیگر شناخته شده، در حالی که بیشتر بازیگران سعی کرده‌اند، نویسندگی و کارگردانی را نیز امتحان می‌کنند. او این کار را تنها یکبار برای یک فیلم بلند انجام داده است و آن هم (Lost In London) «گمشده در لندن» است. در 19 ژانویه سال 2017 هارلسون توانست یک شبه و با یک دوربین گمشده در لندن را فیلمبرداری کند و آن را به صورت زنده در سینماهای خاص پخش کرد. این اولین باری بود که یک فیلم زنده پخش می‌شد، علاوه بر این همه فیلم بدون کات ساخته شده بود. سه ماه پس از این موضوع و به دنبال یک تور در انگلستان اولین تریلر فیلم منتشر شده است.

«گمشده در لندن» بر اساس تجربه‌ای است که هارلسون در سال 1992 داشته است، تریلر با هارلسون آغاز می‌شود که در حال ایفای نقشش خودش است، او در حال بیرون رفتن با یک دوست است تا کمی از مشکلاتش رهایی یابد. همسر او باور دارد که که وودی او را فریب داده و موجب خدشه‌دار شدن وجه‌ی عمومی او شده است. ظاهراً همسر وودی برای او مشکلات زیادی فراهم کرده است، داستان او با رسیدن به یک کلوب ادامه می‌یابد و هنگامی که وودی سعی می‌کند تا از شهرت خود استفاده کند و وارد شود، مأمور کلوب او را به خاطر نمی‌آورد. این مسائل باعث به وجود آمدن سلسله حوادثی می‌شود که یک شب کامل برای وودی آب می‌خورد و او را در لندن به این سو و آن سو می‌کشاند.

چیزی که جالب است، پخش شدن تریلر سه ماه بعد از فیلم است، «گمشده در لندن» تاکنون انتشار محدودی داشته و شاید این تریلر منجر به انتشار گسترده و رسمی آن شود. فیلمبرداری یک فیلم با چنین سیستمی تا به حال در سینما نظیر نداشته، این مسئله می‌تواند بسیار برای علاقه‌مندان به سینما جالب باشد. باید صبر کنیم و ببینیم که انتشار فیلم به کجا خواهد رسید.

مشاهده/دانلود تریلر

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید