news-background
news-background

یکی از اپیزود های سریال «Black Mirror» را در جشنواره آثار هنری لندن تجربه کنید

 

سریال آینه ی سیاه «Black Mirror» یکی از خلاقانه ترین و چالش برانگیز ترین سریال هاییست که یک نفر می تواند به تماشای آن بنشیند. این سریال در هر اپیزود خود یک داستان بسیار تازه و تعریف نشده در رابطه با زندگی انسان در جوامع امروز و تقابل آن با تکنولوژی را به تصویر می کشد. این سریال یک شاهکار هنریست که به تقلید از زندگی می پردازد. اما اگر زندگی از سریال تقلید کند چه اتفاقی می افتد؟

در جدیدترین اقدام مرکز نمایش آثار هنری لندن موسوم به «Barbican Centre» قرار است در آینده ی نزدیک شاهد برپایی نمایشگاهی با عنوان  «سفری به ناشناخته» باشیم. به نقل از پایگاه خبری «Standard.co.uk» با خبر شدیم که این جشنواره قرار است در رابطه با مسائل علمی تخیلی باشد. حال با خود می پرسید که این خبر چه ارتباطی با سریال «Black Mirror» دارد. برپا کنندگان این جشنواره قرار است در یکی از غرفه های خود، اپیزودی از سریال  با نام «Fifty Mililon Merits» را بصورت واقعی بسازند و شرکت کنندگان می توانند آن چه در سریال نشان داده شد را عملاً تجربه نمایند. اپیزود مذکور نگاهی به زندگی امروزی انسان و وابستگی های آدمی به مسائل مختلف می افکند. در این اپیزود که سریال آینه ی سیاه آن را به مخاطب ارائه می کند، شخصیت های داستان در قفسی از صفحات لمسی گرفتارند و کار هرروزشان تماشای برنامه های تلویزیونی، خوابیدن و دوچرخه سواری برای رسیدن به وزنی ایده آل است. این شخصیت ها تمایلی به ورزش کردن ندارند ولی اگر آن را انجام ندهند، توسط جهان مسخره می شوند. آن ها علاوه بر این، با دوچرخه سواری شانس حضور در برنامه ی تلویزیونی موسوم به «Hot Shot» را به دست می آورند. در جدیدترین خبر مربوط به سریال آخرین توئیت خالق سریال یعنی چارلی بروکر را مشاهده می کنیم که در آن قید شده آن چه در سریال به تماشا نشسته اید را قرار است در جشنواره ی آثار هنری لندن تجربه نمایید.

این جشنواره علاوه بر سریال مذکور قرار است نگاهی به اتفاقات علمی تخیلی فیلم هایی نظیر «Star Wars»، «Interstellar» ، «The Martian» ، «Jurassic Park» ،«Ex Machina» و «Alien» بیفکند. این جشنواره از 3 ژوئن تا 1 سپتامبر مصادف با 13 خرداد الی 10 شهریور پذیرای عموم مردم در لندن خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید