news-background
news-background

توافق «بندیکت کامبربچ» با فاکس برای بازی در نقش یک جاعل هویت

 

«بندیکت کامبربچ» بازیگر و تهیه‌کننده‌ای انگلیسی است که در سینما، تلوزیون و تئاتر فعالیت دارد. او پس از بازی در مینی‌سریال «شرلوک» به محبوبیت زیادی دست یافت. موفقیت آثار او تا حدی بوده که او را تبدیل به ستاره‌ای نوظهور کرده است. وی تا برای دریافت جوایز متعددی نامزد شده است. برنده بهترین بازیگر برای بازی در نقش فرانکشتاین است و همچنین نامزد دریافت سه جایزه امی و برنده بهترین بازیگر مرد برای بازی در مینی‌سریال شرلوک در نقش شرلوک هلمز. او همچنین برای به تصویر کشیدن «آلن تورینگ» در فیلم معروف دیگرش «بازی تقلید» (The Imitation Game) نامزد بهترین بازیگر مرد از اسکار شده است. او نامزدی دو گلدن گلوب را نیز در کارنامه خود دارد. در سال ۲۰۱۴ مجله تایم او را جزو ۱۰۰ فرد با نفوذ جهان قرار داده است.

این روزها همه جا اسم او به چشم می‌خورد و ما هر روز خبر حضورش در پروژه‌ای جدید را می‌خوانیم. به نظر می‌رسد موفقیت او در زمینه‌ی سینما و تلوزیون پایانی ندارد. او اغلب فیلم‌هایش را با دقت و وسواس عجیبی انتخاب می‌کند و کارهایش معمولاً ارزش هنری زیادی دارند.

این‌بار «بندیکت کامبربچ» در حال مذاکره با فاکس سرچ‌لایت برای بازیگری در اثری اقتباسی با نام «مردی در کت و شلوار راک‌فلر» (The Man in the Rockefeller Suit) است. «دیوید بار کتز» این فیلمنامه اقتباسی را نگاشته و تولید فیلم برعهده‌ی «دونالد دی لاین» است و هنوز تاریخ تولید مشخص نشده است. این فیلم بر اساس کتاب «مارک سیل» ساخته خواهد شد که داستان آن پیرامون شخصیت «کریستین کارل گرهارتزریتر» است که با جا زدن خودش به عنوان یکی از اعضای خانوادۀ راک‌فلر، شغل‌های مختلفی در وال استریت بدست می‌آورد و حتی ازدواج می‌کند. پس از ورود به محافل اجتماعی عالی، گذشته‌ی او دست‌اش را رو می‌کند و موجب از دست دادن حضانت تنها دخترش می‌شود.

کامبربچ با به تصویر کشیدن شخصیت‌هایی بر پایه‌ی واقعیت غریبه نیست. او به خاطر ایفای نقش یک ریاضیدان در فیلم «بازی تقلید» نامزدی جایزه اسکار را به همراه داشت. جدیدترین فیلم کامبربچ با نام «دکتر استرنج» او را در نقش ابرقهرمان مارول نشان می‌دهد. این فیلم یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های او با 677.6 میلیون دلار در سراسر دنیا بوده است. او تا به اینجا به ما نشان داده که از امتحان کردن نقش‌های جدید ابایی ندارد.

او در حال حاضر مشغول بازی در نقش توماس ادیسون برای کمپانی Weinstein در فیلم  «The Current War» است و در فیلم «چگونه گرینچ کریسمس را دزدید» نیز صداپیشگی گرینج را برعهده دارد. اما او طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. طرفدارانی که باید منتظر بمانند تا ببیند از این فیلم چه اطلاعات جدیدی منتشر می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید