news-background
news-background

تریلر «ثور: رگناروک» پربیننده‌ترین تریلر مارول در 24 ساعت اولیه

تریلر فیلم «ثور: رگناروک» که روز دوشنبه گذشته بوسیلۀ دیزنی منتشر شد، در طول 24 ساعت پس از عرضه بیش از 136 میلیون بار مشاهده شد. این رکورد نه تنها در تاریخ مارول بلکه در تمام زیرمجموعه‌ها و برندهای دیزنی از جمله پیکسار و جنگ ستارگان هم بی‌سابقه گزارش شده است.

این رکورد پیش از این به تریلر «دیو و دلبر» دیزنی اختصاص داشت که توانسته بود در 24 ساعت اولیه 127.6 میلیون بیننده را به خود جذب کند. تریلر «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» دیگر عنوان بزرگ دیزنی هم در همین بازۀ زمانی 112 میلیون مرتبه مشاهده شده بود. رکورددار پیشین مارول «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» با 94 میلیون بیننده بود.

این تریلر با بهره‌گیری و تبعیت از فضای حاکم بر «نگهبانان کهکشان» که همان موسیقی و دنیای فانتزی علمی-تخیلی و بازگرداندن ثور بدون پتک قدرتمندش باشد، موفق شد شور و شوق زیادی در هواداران ایجاد کند. این تریلر نیم‌نگاهی هم به ضدقهرمان جدید «هلا» با بازی «کیت بلانشت» و همین طور نبرد گلادیاتورگونۀ ثور با هالک می‌اندازد.

تریلر رگناروک در شکستن رکورد کلی پربیننده‌ترین تریلرها ناکام بود. تریلر «It»، اقتباس استودیوی «نیو لاین‌» از رمان پرفروش «استیون کینگ» پس از انتشار در تاریخ 29 مارس، در 24 ساعت ابتدایی 197 میلیون بار مشاهده شده بود.

رگناروک را «تیکا ویتیتی» نیوزلندی، خالق آثار مستقلی مثل «شکار متوحشین» (Hunt for the Wilderpeople) و «کارهایی که در تاریکی انجام می‌دهیم» (What We Do in the Shadows) کارگردانی کرده است. این فیلم 3 نوامبر 2017 به اکران درخواهد آمد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید