news-background
news-background

سریال ترسناک جدید نتفلیکس با نام «The Haunting of Hill House» در حال تولید است

شبکه «نتفلیکس» سبک ترسناک و کلاسیک «شرلی جکسون» را با فیلم « The Haunting of Hill House» به صفحه نمایش خانگی آورده است. ژانر ترسناک از سرگرمی های مورد علاقه آمریکایی هاست. بسیاری از داستان های ترسناک معروف دنیا از نویسندگان آمریکایی است. این نویسندگان مشهور کسانی مانند «اچ پی لاوکرافت»،«ادگار آلن پو»،«استفن کینگ» و «شری جکسون» می باشند. عشق آمریکایی ها به داستان های ترسناک در تلوزیون و سینما به زمان وجود مدیوم ها باز می‌گردد. مدیوم ها کسانی هستندکه ادعا می‌کنند می‌توانند واسطه ارتباط با ارواح شوند. بعضی از فیلم ها وسریال های ساخته شده در این زمینه برای دهه ها محبوبیت خود را حفظ کرده اند.

شبکه «نتفلیکس» خودش به تنهایی تبدیل به یکی از منابع داستان های ترسناک شده است. یکی از سریال های مرتبط دیگر این شبکه «Hemlock Grove» است که داستان شهری است که در آن فعالیت های فراطبیعی چیز معمولی به شمار می رود. همچنین «Stranger Things» یکی دیگر از این داستان های ترسناک است که در سال 2016 ساخته شده است. این شبکه همچنین در کارنامه کاری خود «Black Mirror» را دارد. در عین حال سریال ها وفیلم های زیاد دیگری نیز در دست ساخت است. داستان جکسون که در سال 1959 نوشته شده است رمانی موفق با نام « خانه هیل فراموش نشدنی» (The Haunting of Hill House) است.

این داستان یکی دیگر از سریال های اقتباسی این شبکه است. قرار است این سریال در ده قسمت ساخته شود. این سریال داستان چهار نفر است که تابستان را در یک خانه خالی از سکنه میگذرانند تا ثابت کنند فعالیت های فراطبیعی وجود دارد. این سریال به سرپرستی «مایک فلاناگان» ساخته خواهد شد کسی که نامش را در فیلم «Oculus» و «Ouija: Origin of Evil» دیده می‌شود.

از این فیلم قبلاً نیز دوبار اقتباس هایی صورت گرفته است. یک بار در سال 1963 و فیلم (The Haunting) و بار دیگر سال 1999 و بازسازی با همین نام که بر اساس همین رمان ساخته شد. فیلم اصلی انطباقی وفادار بود ولی بازسازی سال 1999 بسیار هیجان انگیز تر بود. در کتاب اصلی هرگز مشخص نشد که این نیروهای شیطانی واقعی هستند یا تخیلات زنی با بیماری روانی ، اما این سریال قرار است داستان را از اعماق بیشتری مورد بررسی قرار دهد. قرار است این فیلم یکی از داستان های موفق نتفلیکس باشد، اما باید منتظر ماند و دید که سریال چگونه خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید