news-background
news-background

فصل پنج سریال «ارو»: شخصیت های قدیمی باز خواهند گشت

«ارو» (Arrow)، سریال تلوزیون آمریکایی به کارگردانی گرگ برلانتی، مارک گوگنهایم و اندرو کریسبرگ است. اولین فصل این سریال در سال 2012 به نمایش در آمده است و شبکه سی دابلیو آن را پخش کرده است. این سریال جز اولین سریال های مشترک ابرقهرمانی است. بازیگران اصلی این سریال استیون امل، دیوید رمزی و امیلی بت ریچاردز هستند.

این سریال در زمان پخش طرفداران زیادی را به خود جلب کرد مخصوصاً که ابرقهرمان های دی سی نیز سر کله شان در این سریال پیدا می‌شد. فصل پنجم این سریال در حال پخش است و این خبر بسیار خوبی برای طرفداران این سریال است.

فصل پنجم سریال «ارو» بر روی شخصیت منحصر به فرد گرین ارو تمرکز یافته است. در حالی که چند ماجراجویی در این فصل وجود دارد ولی قسمت عمده داستانی آن متمرکز بر روی پرومته و اینکه چگونه به گذشته الیور ارتباط دارد، است. طرفداران قهرمانان و ضدقهرمانای جدیدی خواهند دید اما کل ماموریت بر از بین بردن اولیور کوین تمرکز دارد. همه این رویداد ها در نگاهی به گذشته گره خورده است، درست جایی که در اولین سری الیور در آن بود. الیور و بقیه تیم ارو به دنبال پرومته خواهند بود اما یکی دیگر از دشمنان بزرگ نیز در راه است. چند هفته قبل «استفان امل» بازگشت «دث استروک» را به سریال خبر داده بود. مانند پرومته او نیز یکی از بزرگ ترین دشمنان است و طرفداران برای مدت ها منتظر بودند که او و «مانو بنت» را ببینند. هفته گذشته متوجه شدیم که الیور متحدان غیر منتظره ای خواهد داشت تا پرومته را متوقف کند و این باور وجود دارد که «اسلید ویلسون» می‌تواند یکی از آنها باشد.

«استفن امل» دو عکس را توییت کرده است که در مورد قسمت آخر فصل 5 ارو است. اولی تایید بازگشت بت و دث استرک است که مشخص می‌کند الیور با دوستان قدیمی اش هم تیمی خواهد شد. دومین توییت الیور را بر روی «لیان یو» نشان می‌دهد.

تهیه کننده اجرایی «مارک گوکنهایم» نیز محل قسمت آخر و این موضوع را تایید کرده است. لیان یو جایی است که الیور «دث استروک» را در آن زندانی کرده است و فلش بک را به پایان خواهد برد. این مسئله دایره ماجراهای سریال را کامل خواهد کرد. با نجات الیور در لیان یو در حال مبارزه با پرومته این اتفاق خواهد افتاد.

همانند هم تیمی با اسلید، این مسئله برای طرفداران جذاب خواهد بود ولی مسلما برای الیور دردناک است. اگر چه او دوست صمیمی الیور بود ولی مادر الیور و تئا را کشته بود. این چیزی نیست که فراموش شود. باید منتظر ماند و دید چه خبرهای جدیدی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید