news-background
news-background

«ریکی مارتین» به فصل جدید «American Crime Story» پیوست

پس از انتخاب «لیدی گاگا» برای بازی در «داستان ترسناک آمریکایی»، رایان مورفی، یک خوانندۀ دیگر برندۀ گرمی را به دنیای بازیگری در تلویزیون وارد کرد. «ریکی مارتین» در فصل سوم مینی سریال «ورساچه: داستان جنائی آمریکایی» شبکۀ FX، در مقابل «پنه‌لوپه کروز»، «ادگار رامیرز»، و «درن کریس»، بازی می‌کند.

این فصل از سریال ورساچه، ترور هولناک «جیانی ورساچه» (رامیرز) در جولای سال 1997 را در ده قسمت روایت می‌کند. حادثه‌ای که به دست یک قاتل زنجیره‌ای روانی به نام «اندرو کونانان» (کریس) در جلوی عمارت ورساچه در سواحل میامی به وقوع پیوست. مارتین به ایفای نقش «آنتونیو دی‌آمیکو» دوست قدیمی ورساچه می‌پردازد و کروز در نقش «دوناتلا» خواهر ورساچه.

مارتین و مورفی قبلاً در یکی از قسمت‌های سریال موزیکال «Glee» در شبکۀ فاکس با هم همکاری کرده بودند.

این سریال که با همکاری فاکس قرن 21 و FX به تولید می‌رسد، از کتاب «Vulgar Favors» نوشتۀ «مورین اورث» اقتباس می‌شود. نویسندگی دو قسمت ابتدایی به «راب اسمیت» محول شده و مورفی قسمت اول آن را کارگردانی می‌کند. فیلمبرداری سریال از ماه آینده در لس آنجلس و میامی آغاز می‌شود تا در سال 2018 برای نمایش آماده شود.

ریکی مارتین تاکنون بیش از 70 میلیون آلبوم در سراسر دنیا فروخته و دهمین آلبوم او سال گذشته برندۀ جایزۀ بهترین آلبوم پاپ لاتین از گرمی شده است. او بازی در دو تئاتر را هم در کارنامۀ هنری خود می‌بیند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید