news-background
news-background

احتمال حضور «مایکل کیتون» در فیلم «دامبو»ی «تیم برتون»

«مایکل کیتون» برای حضور در نقش منفی فیلم لایو-اکشن «دامبو» برای دیزنی در حال مذاکره است. این فیلم زمینۀ همکاری مجدد «تیم برتون» با این بازیگر 65 ساله را فراهم می‌آورد. پروژه‌های مشترک مایکل کیتون و تیم برتون با فیلم «بتمن بازمی‌گردد» در سال 1992 آغاز شد. مذاکرات با «کالین فارل» نیز همچنان در حال انجام است تا این بازیگر هم در کنار «اوا گرین» و «دنی ده‌ویتو» به ایفای نقش بپردازد. «ارن کروگر» نویسندۀ «ترنسفورمرها» فیلمنامۀ این اثر را می‌نویسد. داستان اصلی دامبو در مورد بچه فیلی بود که سعی می‌کرد توانایی‌هایش را در سیرک به اثبات برساند. در صورت عقد قرارداد، کیتون در نقش مردی ظاهر می‌شود که سیرک را از شخصیت ده‌ویتو خریداری کرده و با فیلم دوست داشتنی و مادرش بدرفتاری می‌کند. اصرار دیزنی به بازسازی لایو-اکشن فیلم‌های کلاسیک شامل «مالیفیسنت» (Maleficent)، «سیندرلا»، «کتاب جنگل»، و اخیراً «دیو و دلبر» می‌شود. این استودیو بازسازی «شیرشاه»، «پری دریایی کوچولو»، «مولان» و دیگر انیمیشن‌های کلاسیک را هم در دست ساخت دارد. کیتون دوران رنسانس بازیگری‌اش را سپری می‌کند، دورانی که با فیلم نامزد اسکار «بردمن» در سال 2014 شکل گرفت. برتون و کیتون پس از چندگانۀ «بتمن» در هیچ پروژه‌ای در کنار هم نبوده‌اند، اما همیشه به دنبال بهانه‌ای برای همکاری می‌گشتند. مایکل کیتون به تازگی در فیلم «بنیانگذار» (The Founder) و در نقش «ری کراک» تاجر بزرگ آمریکایی، و در فیلم «اسپات‌لایت» در نقش یک خبرنگار دیده شده است. فیلم‌های «بردمن» و «اسپات‌لایت» در دو سال پیاپی برندۀ جایزۀ اسکار بهترین فیلم سال شدند. کیتون را به زودی در یک نقش منفی دیگر در فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» نیز خواهیم دید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید