[بروز رسانی] اضافه شدن امکان خرید اکانت طلایی + کمک به سایت توسط کارت های شتاب

همانطور که اطلاع دارید، مفتخریم به مدت 1 سال تمامی خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار همه فارسی زبانان دنیا قرار داده ایم و بیش از ان به خود می بالیم که زین پس نیز این خدمات را به صورت رایگان ادامه دهیم. به هر حال هر مجموعه ای برای تامین هزینه های خود نیاز به منبع درامدی دارد، و بر کسی پوشیده نیست که هزینه نگهداری و خدمات 30نما، هزینه ای بس سنگین است, لذا در مرحله اول موضوع تبلیغات و حمایت مالی مدنظر قرار گرفت. اما این درامد کوچکترین بخشی از هزینه ها را هم جوابگو نبود و نیست. از طرفی برخی از عزیزان از وجود این تبلیغات ناراضی هستند؛ و از انجایی که سر حرف روز اول خود هستیم، به کاربران خود بها می دهیم و تصمیم بر تغییر کوچک دیگری گرفتیم و قابلیت اکنت طلایی را به سایت اضافه کردیم.

نکته : دوستان عزیز نگران نباشید، همه لینک ها مانند قبل به صورت رایگان قابل دانلود می باشند.

و اما تغییر حاصله : کاربران عزیزی که همیشه قصد کمک و حمایت از ما را داشته اند، اکنون می توانند با ورود به صفحه اکانت طلایی، وجه مد نظر خود را برای خرید پرداخت نمایند و با این کار، هم از ما حمایت کنند و هم خود از مزایایی بهره مند گردند. از جمله این تغییرات می توان به حذف تبلیغات برای این عزیزان و همچنین متمایز کردن ایشان با تغییر رنگ کاربری در کامنت ها اشاره کرد؛ و البته در اینده نیز امکانات بیشتری برای این عزیزان درنظر گرفته خواهد شد.

مورد بعد درخواست کاربران و دوست داران 30نما برای حمایت مالی از طریق کارت های شتابی و درگاه پرداخت بانکی بود که این مهم نیز در حال حاضر فراهم گردیده است. (کافی است بر روی دکمه اکانت طلایی در بالای سایت کلیک نمایید و اموزش مربوطه را مطالعه فرمایید.)

تغییر دیگری که در این راستا انجام گرفته است، درخواست های فیلم و سریال و زیرنویس به کمک شارژ اکنت می باشد.

نکته : نکته ای که بدون شک در این قسمت نیاز به توضیح دارد، این که درخواست های کاربران مبنی بر قرار گرفتن کیفیت ها، بروز رسانی ها و لینک های دانلود کاملا رایگان باقی می مانند؛ اما عزیزانی که فیلم های کمیاب و یا زیرنویس خاصی را با اولویت بیشتر مدنظر دارند با این روش جدید می توانند اولا به نتیجه مطلوب تر و سریع تری برسند،ثانیا حجم درخواست های دوستان انقدر بالا بوده و هست که گاها برخی از موارد فرصت رسیدگی پیدا نمی کنند و برخی از کاربران از این وضعیت احساس نارضایتی می کنند، ثالثا از 30نما حمایت کرده و به ما کمک کنند تا بتوانیم ادامه راه را آسان تر طی کنیم.

پ.ن : از این پس کامنت های مربوط به درخواست کاربران مبنی بر کیفیت های متفاوت، توسط مدیران بررسی و رسیدگی خواهند شد و سپس حذف می گردند و از نمایش این کامنت ها خودداری خواهد شد. دقت فرمایید که این حرکت در راستای هرچه حرفه ای تر شدن جامعه سینمایی سایت می باشد.

 

آموزش خرید اعتبار

سوالات متداول در مورد اعتبار، خرید و اکانت طلایی

با تشکر مدیریت سینما

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید