news-background
news-background

«سیلوستر استالونه» از «بی‌مصرف‌ها» جدا می‌شود

چهارمین قسمت از چندگانۀ «بی‌مصرف‌‌ها» ممکن است بدون «سیلوستر استالونه»، ستارۀ این سری ادامه یابد. این بازیگر 70 ساله که اولین قسمت فیلم را هم کارگردانی کرده، به علت چیزی که اختلافات هنری خوانده شده از این چندگانه جدا شده است. اختلاف نظر با «اوی لرنر» رئیس شرکت ان‌یو ایمج/میلنیویم باعث شده استالونه قید قرارداد 20 میلیون دلاری را بزند و از این پروژه جدا شود.

استالونه و لرنر نه تنها بر سر فیلمنامه و کارگردانی بلکه حتی برای جلوه‌های ویژۀ قسمت چهارم فیلم هم نتوانسته‌اند به توافق برسند. استالونه که یک گلدن گلوب، و یک نامزدی اسکار در کارنامه دارد، به نظر می‌رسد تمام توانش را به کار برده تا از تولید یک دنبالۀ ناامیدکنندۀ دیگر جلوگیری کند.

«تری کروز» یکی از بازیگران فیلم پس از فیلم «Creed» در مصاحبه‌ای اظهار داشته بود که استالونه انتخاب‌های زیادی از قبیل یک پروژۀ تازه ب نام «Tough as They Come» برای کارگردانی پیش رو دارد و اینکه او مجبور نیست فیلمی بسازد که دوست ندارد. کروز ضمناً عنوان کرده بود که بدون استالونه به این چندگانه بازنمی‌گردد، بنابراین تعداد بازیگران از دست رفتۀ فیلم به عدد دو رسیده است.

این اولین بار نیست که لرنر و استالونه بر سر موضوعی در مورد فیلم «بی‌مصرف‌ها» اختلاف نظر پیدا می‌کنند، اما ممکن است آخرین بار باشد. آن‌ها معمولاً دربارۀ مسئلۀ سیگار نیز اختلاف نظراتی دارند.

در مورد اینکه آیا میلنیوم بدون استالونه حاضر به ادامۀ تولید فیلم است یا نه هنوز خبری منتشر نشده، شخصیتی که به گونه‌ای موجب پایه‌ریزی فیلم شده بود.

سیلوستر استالونه پروژه های زیادی برای پیگیری پیش روی خود می بیند. یکی از آن‌ها می‌تواند همکاری او با «جکی چان» باشد، فیلمی با درجۀ سنی بزرگسال که به نظر می‌رسد بسیار لذت‌بخش‌تر از یک دنبالۀ دیگر برای «بی‌مصرف‌ها» باشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید