news-background
news-background

اولین پوستر تبلیغاتی فصل هفتم سریال «بازی تاج و تخت» منتشر شد

شبکه تلوزیونی «اچ بی او»، اولین بار در سال 2011 سریال خود «بازی تاج و تخت» را نمایش داد و از آن زمان تا به حال این سریال به یکی از موفق ترین سریال های تلوزیونی بدل گشته است. این سریال نه تنها مورد تحسین و تشویق زیادی از سوی بینندگان و منتقدان قرار گرفته بلکه توانسته جوایز زیادی را نیز کسب کند. این سریال بر اساس داستانی از جورج آر آر مارتین ساخته شده است. تقریباً داستان هر فصل از سریال مربوط به یکی از کتاب های نویسنده است اگر چه در فصل 5 شبکه اچ بی او نشان داد که می خواهد از داستان کتاب فاصله بگیرد.

پس از پخش فصل ششم سریال و اخبار برای فصل هفتم مشخص شد که ممکن است به علت آب و هوا و لوکیشین سریال پخش فصل هفتم به تاخیر بیوفتد و این سریال در تابستان 2017 پخش شود. حالا که تنها چند ماه تا تابستان مانده اچ بی او اولین عکس از تیزر رسمی بازی تاج و تخت و فصل هفتم را منتشر کرده است.

EW پوستر این تیرز را منتشر کرده است. پوستر شامل یخ و آتش که از پایین زبانه می کشد و هیچ تاریخی در آن دیده نمی‌شود. اگرچه به نظر می‌رسد تاریخ پخش همان تابستان 2017 باشد و بازیگر بازی تاج و تخت «لیام کانیتگهام» که در نقش داووس سی ورث ظاهر شده است گفته ممکن است در ماه جولای منتشر شود که از حد معمول بیشتر است. فصل های قبلی بازی تاج و تخت معمولاً در ماه آوریل یا اواخر ماه مارس منتشر می‌شد.

پوستر سریال اشاره به عنوان اصلی کتا مارتین «نغمه ای از یخ و آتش» دارد که خود به نوبه به جان اسنو (کیت هارینگتون) و دنریس تارگرین (امیلیا کلارک) اشاره می‌کند. به نظر می‌رسد داستان فصل هفت پیرامون جان اسنو و دنریس پیش برود، در حالی که فصل هشتم آخرین فصل این سریال خواهد بود. اگر چه این پوستر اطلاعات زیادی به ما نمی‌دهد اما به نظر می‌رسد اچ بی او شروع به تبلیغات برای این سریال کرده و به زودی باید منتظر اخبار بیشتری باشیم.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید