news-background
news-background

[معرفی] جدیدترین نسخه پیشتازان فضا با عنوان «فراتر از پیشتازان فضا»

نام انگلیسی: Star Trek Beyond

کارگردان: Justin Lin

نویسنده : Simon Pegg, Doug Jung

ژانر: اکشن

مدت زمان فیلم: 120 دقیقه

درجه بندی سنی : PG-13 (مناسب برای افراد بالای 13 سال )

کشور : آمریکا

زبان : انگلیسی

قسمت سوم از سری جدید فیلم های محبوب "پیشتازان فضا" (Star Trek) به نام "فراتر از پیشتازان فضا" (Star trek beyond) هواداران سری فیلم های پیشتازان فضا را با شخصیت های محبوب خدمه کشتی فضایی آنها همراه می‌کند. آنها سه سال است به همراه کاپیتان کشتی James Tiberius Kirk )با بازی (Chris Pine در یک ماموریت پنج ساله در یک سیاره زندگی می‌کنند که زندگی در آن بسیار مشکل است. در این میان "کرک" به صورت مخفیانه برای دریافت جایگاه دریاسالار در ایستگاه جدید) (StarFleet اقدام کرده است، با امید بر اینکه بتواند هدفی در زندگی خود داشته باشد. در همین حال افسر ارشد او، فرمانده اسپاک (با بازی Zachary Quinto) پس از دریافت اخبار ناراحت کننده ای که باعث شوکه شدن او می شود، شک در او ایجاد می‌کند. قبل از اینکه آنها بتوانند تصمیم نهایی برای آینده خود بگیرند، تشکیلات اقتصادی ( یا همان Enterprise ) یک بار دیگر آنها را برای ماموریت فراخوانده، ماموریتی مبنی بر نجات خدمه ای که در سیاره Altamid گیر افتاده اند.

زمانی که سفینه فضایی آنها به آنجا می‌رسد، به صورت مرموزی توسط یک شرور به نام کرال )با بازی Idris (Elba و گروه زنبور او که به دنبال یک اسلحه بیولوژیکی جهت ایجاد جنگ با مجمع هستند، مورد حمله قرار می‌گیرند. تشکیلات اقتصادی در درگیری از بین رفته است و بسیاری از افراد کشتی توسط کرال ربوده شده و در مرکز عملیات کرال مخفی شده اند. کسانی که موفق به فرار شدند می‌بایست باهم کار کنند تا بتوانند دوستان خود را نجات داده و از سیاره فرار کنند.

سه سال پس از تولید دومین نسخه از فیلم پیشتازان فضا به نام Into Darkness) ( نسخه جدید آن تا زمان انتشار ماه ها تحت فشار قرار داشت. تیم تهیه کننده این فیلم تنها چند هفته قبل از شروع تولید فیلم زیر بار مسئولیت زیادی قرار گرفت. (Justin Lin) که کارگردانی سری فیلم های سریع و خشن را نیز بر عهده داشته، در این تیم قدم گذاشته و سایمون پگ که مجدد در این فیلم نقش اسکاتی را بازی می کند، نقش جدیدی را برای Doug Jung نوشته است. اضافه بر آنچه گفته شد، پنجاهمین سالگرد اولین سری فیلم استارترک باعث شد که فشار بیشتری بر تولید فیلم صورت بگیرد. یکی از نقاط قوت در این فیلم، بازیگران آن است که به راحتی نقش خود را در این فیلم ایفا می کنند. پاین و کوینتو به خوبی سطح انتظارات مخاطب های خود را در بازگشت به نقش های خود برطرف میکنند که با اجراهای بی نقص خود باعث ایجاد یک فضای احساسی می‌شوند.

این فیلم با مدت زمان 120 دقیقه و امتیاز 7.1 از سایت ای ام دی بی، نسخه ای جالب برای طرفداران پیشتازان فضا خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید