زمان مطالعه: ۲ دقیقه
تیزر فصل هشتم و پایانی سریال Outlander
«جشن تعطیلات غریبه» در شبکه استارز با انتشار تیزر رسمی فصل هشتم سریال «غریبه» (Outlander) به پایان رسید. این شبکه پیشتر اعلام کرده بود که فصل هشتم و پایانی این سریال فانتزی ۶ مارس پخش میشود.
تیزر جدید به مخاطبین وعده میدهد که «هیچچیز نمیتواند شما را آماده پایان» کند. جیمی با بازی «سم هیوگن» و کلر با بازی «کاترینا بلف» در فصل هشتم متوجه میشوند که جنگ آنان را تا فریزرز ریج که در غیابشان شکوفا شده دنبال کرده. فریزرها با این پرسش مواجهاند که برای جایی که نامش را خانه گذاشتهاند و برای ماندن در کنار یکدیگر حاضرند چه چیزی را قربانی کنند. آنها در فصل هفتم خود را گرفتار غوغای «انقلاب آمریکا» دیدند و در پایان جیمی تصمیم گرفت با کلر به خانه برگرد.
دیگر بازیگران سریال «سوفی اسکلتون» در نقش «بریانا مککنزی»، «ریچارد رنکین» در نقش «راجر مککنزی»، «جان بل» در نقش «ایان مری» جوان، «دیوید بری» در نقش «لرد جان گری»، «چارلز وندروارت» در نقش «ویلیام رانسام» و «ایزی میکل-اسمال» در نقش «ریچل مری» خواهند بود.
فصل هفتم «غریبه» از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۵ درصد منتقدین و ۷۵ درصد «متاکریتیک» دریافت کرد و نامزد امی بهترین طراحی لباس فانتزی/تخیلی شد. «سم هیوگن» از سوی «پیپل» نامزد ستاره تلویزیونی سال شد و بخش اول از فصل هفتم شامل ۸ قسمت به صورت میانگین ۷ میلیون بیننده داشت.
اپیزودهای جدید این فصل از ۶ مارس هر جمعه از پلتفرمهای مختلف استارز پخش خواهند شد.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
OMID_System
OMID_System
۵ دی ۱۴۰۴ ۱۸:۱۱
سه فصل اول جوریه که نمیتونی ده دقیقه چشماتو از صفحه برداری میخکوبت میکنه و صد در صد کمتر از یک هفته تمومشون میکنی که میرسی فصل 4 و دراپ سریال ازونجا شروع میشه و با هر فصل بدتر و بدتر میشه فصل 7 که یکی از خسته کننده ترین و بی مفهوم ترین و تکراری ترین چیز ممکنه که یه مرد بتونه بسازه سازنده سریال Ronald D Moore خالق شاهکار هایی مثل battlestar galactiac - for all mankind و حتی میشه گفت همین 3 فصل اول این سریال من کتابای این سریالو نخوندم شاید تو کتاباهم همینقدر بی مزه باشن چاپ های بعدیش یا نمیدونم ولی خب انتظار نداشتم سریال به اون شروع خوبی بشه یه چیز خسته کننده ممکنه بخاطر این باشه که خالق داره رو دوتا سریال کار شاید ندونید اما ronald هم اکنون هم داره for all mankind رو میسازه و هم همین فصل اخر outlander رو ولی خب نمیدونم به هر حال میخوام سریالو تموم کنم اما متاسفانه فصلای اخرش خیلی بد شد و افت زیادی داشت.
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ