زمان مطالعه: ۲ دقیقه
کارگردان Now You See Me 3 میگوید در طراحی صحنهها از هوش مصنوعی استفاده نشده است
«روبن فلایشر» کارگردان «حالا مرا میبینید: حالا نمیبینید» (Now You See Me: Now You Don’t) میگوید در طراحی صحنههای شعبدهبازی از هوش مصنوعی استفاده نشده است.
او در مصاحبه جدیدی با «ورایتی» میگوید: «سکانس افتتاحیه ارجاعی به ویدیوهای دیپ فیک میدهد. میتوان فرض کرد که شخصیتهای فیلم برای تولید هولوگرام «اسبسواران» از ابتدا از هوش مصنوعی استفاده کردهاند، ولی ما روش سنتی را به کار بردیم که یعنی فیلمبرداری در برابر پردههای سبز و بعد ترکیب آنها با صحنه و این کار هیچ نیازی به هوش مصنوعی نداشت.»
در قسمت سوم «حالا مرا میبینید»، شخصیتهای «چهار اسبسوار» و نسل جدیدی از تردستان سعی دارند یک شبکه جهانی از تبهکاران را سرنگون کنند. «جسی آیزنبرگ»، «وودی هارلسون»، «مورگان فریمن»، «آیلا فیشر» و «دیو فرانکو» در نقشهای قبلی ظاهر میشوند و «جاستیس اسمیت» بازیگر فیلم «سیاهچالها و اژدهایان» (Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves)، «دمینیک سسا» بازیگر فیلم «جاماندگان» (The Holdovers)، «رزاموند پایک» بازیگر سریال «چرخ زمان» (Wheel of Times) و «آریانا گرینبلات» بازیگر فیلم «باربی» (Barbie) بازیگران جدید چندگانه خواهند بود.
«حالا مرا میبینید ۳» از ۱۴ نوامبر در سالنهای سینمای آمریکا اکران شده و در سه روز اول اکران حدود ۱۶ میلیون دلار فروش خواهد کرد.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید