news-background
news-background

فصل دوم سریال Alien: Earth ساخته می‌شود

شبکه اف‌ایکس تولید فصل دوم سریال «بیگانه: زمین» (Alien: Earth) به نویسندگی و تهیه‌کنندگی «نوا هالی» را تأیید کرد. پخش فصل اول این سریال علمی-تخیلی در قالب هشت اپیزود از ۱۲ اوت آغاز شده. هالی از سوی دیگر قرارداد جدید و ۹ رقمی با اف‌ایکس و دیزنی منعقد کرده است. فصل دوم «بیگانه: زمین» در سال ۲۰۲۶ در لندن شروع خواهد شد.

«بیگانه: زمین» برای اولین بار داستانی روی سیاره زمین و سه دهه پیش از وقایع اولین فیلم «بیگانه» روایت می‌کند. این سریال به روزهایی برمی‌گردد که شخصیت ریپلی با بازی «سیگورنی ویور» در نسخه سینمایی به فضا سفر نکرده و گروهی به رهبری زنی جوان با بازی «سیدنی چندلر» را دنبال می‌کند که در یک سفینه فضایی اکتشافی سرنوشت‌ساز می‌کنند. در سال ۲۱۲۰ پنج شرکت به نام‌های پرادیجی، وی‌لند-یوتانی، لینچ، داینامیک و ترشولد بر زمین حکمرانی می‌کنند. در این دوران سایبرگ‌ها که انسان‌هایی با اعضای بدن مصنوعی‌اند و سینتتیک‌ها که ربات‌هایی شبه-انسان‌اند در کنار انسان‌ها همزیستی دارند. اما دستیابی مؤسس و مدیر عامل پرادیجی به یک فناوری نوین و ترکیب ربات‌های انسان‌نما با هوش انسانی، بازی را تغییر می‌دهد.

«تیموتی الیفانت»، «الکس لاتر» در نقش سربازی به نام «سی‌جی»، «ساموئل بلنکین» در نقش یک مدیر عامل، «اسی دیویس» در نقش «دیم سیلویا»، «آدراش گوراف» در نقش «اسلایتلی» و «کیت یانگ» در نقش «توتلس» از جمله بازیگران سریال بودند.

همکاری هالی و اف‌ایکس در سال ۲۰۱۴ با سریال آنتولوژی «فارگو» (Fargo) شروع شد. آن سریال تا پنج فصل ادامه پیدا کرده و نامزد ۷۰ امی و برنده هفت جایزه شده است. این نویسنده علاوه بر این سریال «لژیون» (Legion) را در اف‌ایکس داشته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید