news-background
news-background

کیم کارداشیان به آنوریسم مغزی مبتلا شد

«کیم کارداشیان» در اپیزود جدید از برنامه «کاداشیان‌ها» (The Kardashians) شبکه هولو جزئیات ابتلا به آنوریسم مغزی خود را شرح می‌دهد. این بازیگر ۴۵ ساله در تیزری که اپیزود این هفته سریال پخش می‌شود وارد اسکنر ام‌آرآی می‌شود و به خانواده‌اش می‌گوید که دچار یک آنوریسم مغزی «کوچک» شده است.

در ادامه این قسمت، کارداشیان می‌گوید استرس ناشی از رابطه با «کانیه وست» و جدایی از او سبب بروز این آنوریسم مغزی شده است. وست و کارداشیان در سال ۲۰۱۴ ازدواج کردند و در سال ۲۰۲۱ جدا شدند. وست در کانون جنجال‌های مختلفی بوده و رفتارهای غیرمتعارفی از او سر زده است. طلاق کارداشیان و وست در سال ۲۰۲۲ نهایی شد.

کارداشیان علاوه بر این فاش می‌کند که بیماری پوستی صدفک او به واسطه افزایش اضطراب او بازگشته است. او درباره جدایی از وست اضافه می‌کند: «مردم فکر می‌کنند امکان دور شدن را دارم. در هر صورت همسر سابق من در زندگی‌ام خواهد بود. چهار فرزند از یکدیگر داریم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ آبان ۱۴۰۴ ۰۱:۲۱

درود بر آنوریسم!

نمایش اسپویل