news-background
news-background

باربی شو بازیگر تایوانی سریال Meteor Garden در ۴۸ سالگی درگذشت

«باربی شو»، بازیگر تایوانی سریال محبوب «باغ شهابی» (Meteor Garden) در ۴۸ سالگی از دنیا رفت. «دی شو» خواهر بازیگر دوشنبه این هفته اعلام کرد که او پس از ابتلا به آنفلوآنزا جان خود را از دست داده است.

«فوکس تایوان» گزارش داده است که شو برای گذراندن تعطیلات سال نو چینی در ژاپن به سر می‌برده و در آنجا دچار کسالت شده است. «دی شو» می‌گوید: «همه خانواده برای سفر به ژاپن آمده بودیم و خواهر عزیز و مهربانم باربی شو بر اثر ذات‌الریه ناشی از آنفلوآنزا جانش را از دست داد و متأسفانه از بین ما رفت.»

«باربی شو» با «کو جون-یوپ» خواننده و دی‌جی اهل کره‌ جنوبی ازدواج کرده بود و از ازدواج قبلی‌اش با تاجر چینی «وانگ ژیائوفی» دختری ۱۰ ساله و پسری ۸ ساله داشت.

شو جدا از سریال «باغ شهابی»، سابقه بازیگری در فیلم «ابریشم» (Silk)، «حکومت آدمکش‌ها» (Reign of Assassins)، «روزهای گرم تابستان» (Hot Summer Days) و «متصل» (Connected) به کارگردانی «بنی چان» را داشت. فیلم «ابریشم» به کارگردانی «سو چائو بین» در جشنواره کن سال ۲۰۰۶ اکران شده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ بهمن ۱۴۰۳ ۱۹:۳۳

اگه این 48 سالشه پس من 98 سالمه

نمایش اسپویل