زمان مطالعه: ۱ دقیقه
تریلر فصل ششم و پایانی What We Do In The Shadows
اولین تریلر فصل ششم سریال «در تاریکی چه میکنیم» (What We Do in the Shadows) منتشر شد. شبکه افایکس پیشتر اعلام کرده بود که این سریال پس از شش فصل به پایان میرسد. «کایل نیواچک» و «یانا گورسکایا» کارگردانان سریال و «پل سیمز» نویسنده و تهیهکننده است.
داستان سریال در مورد گروهی از خونآشامهاست که صدها سال است در نیویورک زندگی میکنند. این سریال ماکیومنتری بر اساس فیلمی به همین نام به کارگردانی «تایکا وایتیتی» و «جیمین کلمنت» تولید شد و «مت بری»، «کیوان نوواک»، «ناتازیا دیمتریو» و «مارک گویلن» در آن ایفای نقش کردند. در فصل ششم گییرمو مدت کوتاهی خونآشام میشود و باید به فکر آیندهاش باشد. این فصل شخصیت جری با بازی «مایک اوبراین» را معرفی خواهد کرد که پس از پنج دهه از خواب بیدار میشود.
فصل ششم «در تاریکی چه میکنیم» ۲۱ اکتبر از افایکس و هولو پخش خواهد شد.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید