زمان مطالعه: ۲ دقیقه
اولین تصویر از دیزی ریدلی در فیلم زامبی We Bury the Dead
«دیزی ریدلی» در اولین تصویر رسمی از فیلم «ما مردگان را دفن میکنیم» (We Bury the Dead) آماده نبرد با زامبیهاست.
بازیگر «جنگ ستارگان» (Star Wars) در این فیلم نقش زنی را بازی میکند که پس از یک آزمایش فاجعهبار نظامی به تزمینیا سفر میکند تا همسرش را پیدا کند اما در این جستوجوی مرگبار باید زامبیها را از سر راه بردارد.
این فیلم اولین بار نوامبر امسال در جشنواره ادلاید اکران خواهد شد. فیلمبرداری «ما مردگان را دفن میکنیم» چند ماه پیش در استرالیا به پایان رسید.
ریدلی قرار است نقش «ری» را در یک فیلم «جنگ ستارگان» جدید که داستانش ۱۵ سال پس از رویدادهای «ظهور اسکایواکر» (The Rise of Skywalker) قرار داده شده تکرار کند. او پیشتر ابراز امیدواری کرده بود که «جان بویهگا» در فیلم جدید به او ملحق شود.
ریدلی در مصاحبه اخیرش پیش از اکران «زن جوان و دریا» (Young Woman and the Sea) گفته بود که به بیماری خودایمنی گریوز مبتلا شده که با اگزوفتالمی و بیرون زن چشم از حدقه همراه است.
تاریخ نمایش همگانی «ما مردگان را دفن میکنیم» اعلام نشده است.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید