زمان مطالعه: ۱ دقیقه
اولین تریلر سریال بلند Win or Lose پیکسار
تریلر اولین سریال بلند پیکسار با عنوان «برد یا باخت» (Win or Lose) جمعه شب در نمایشگاه دی-۲۳ دیزنی رونمایی شد. این سریال در ماه دسامبر از دیزنی+ پخش میشود.
«ویل فورتی» در این مجموعه نقش شخصیتی به نام «مربی دن» را بازی میکند که رهبر یک تیم سافتبال در یک مدرسه است. «میلان ری»، «رزا سالازار» و «کری هابسون» دیگر صداپیشگان سریال خواهند بود. پیشتر گزارش شده بود که «مایکل ییتس» نویسنده و کارگردانان این سریال به تهیهکنندگی «دیوید لالی» است.
سبک انیمیشن این سریال که اپیزودهایش حدود ۲۰ دقیقهاند حتی اغراقشدهتر از فیلمی چون «قرمز شدن» (Turning Red) است اما مانند دیگر آثار استودیو خوشآبورنگ و پرنشاط به نظر میرسد.
«برد یا باخت» ۶ دسامبر از دیزنی+ پخش خواهد شد.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید