news-background
news-background

واکنش آستین باتلر به شایعه بازی در ریبوت Pirates Of The Caribbean

«آستین باتلر» در مراسم افتتاحیه تازه‌ترین فیلمش «موتورسواران» (The Bikeriders) به «اینترتینمنت تونایت» می‌گوید شایعه مذاکره برای پیوستن به چندگانه «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) را نشنیده است. این بازیگر نامزد اسکار می‌گوید: «در مورد این نشنیده بودم. «دزدان دریایی کارائیب» را دوست دارم.»

او اضافه می‌کند: «من را به یاد کودکی‌ام می‌اندازد. در دوران دبستان، باید پوستر موسیقی و بازیگران محبوب خود را می‌ساختیم. در آن زمان - به یاد نمی‌آورم که چه مقطعی بود، باید کلاس چهارم یا سوم بوده باشد - اما «دزدان دریایی کارائیب» آنجا بود.»

باتلر می‌گوید به‌رغم این علاقه در نزدیک شدن به این چندگانه تردید دارد: «سخت می‌توان به آن سطح رسید چون خیلی خوب ساخته‌اند. نمایش جانی [دپ] را در آن نقش را دوست دارم.»

دپ اولین بار در سال ۲۰۰۳ (The Curse of the Black Pearl) و سپس در چهار فیلم دیگر نقش «جک اسپارو» را بازی کرد اما پس از متهم شدن به خشونت خانگی از سوی همسر سابقش «امبر هرد» از قسمت ششم کنار گذاشته شد. «جری بروکهایمر» تهیه‌کننده چندگانه با این حال ماه گذشته گفته بود دو فیلم جدید در این چندگانه در دست ساخت است که یکی از آن‌ها یک ریبوت و دیگری یک اسپین‌آف زن-محور با بازی «مارگو رابی» است.

بروکهایمر گفته بود به بازگشت دپ تمایل دارد: «یک بازسازی است، اما اگر به من بستگی داشت، در آن بازی می‌کرد. او را خیلی دوست دارم. دوست خوب من است. هنرمند بزرگی است و ظاهر منحصر به فردی دارد. او کاپیتان جک را خلق کرد. شبیه شدن او به شخصیت‌های «پپه لوپیو» و «کیث ریچاردز» در فیلمنامه وجود نداشت. این برداشت او از «جک اسپارو» بود.»

فیلم «موتورسواران» پس از چند مرحله تأخیر از ۲۱ ژوئن در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید