news-background
news-background

جسی پلمنز می‌گوید با «روزه‌گیری مقطعی» وزن خود را کاهش داده نه اوزمپیک

پلمنز از شایعه کاهش وزن خود با اوزمپیک گفته است.

«جسی پلمنز» در مصاحبه با «لس آنجلس تایمز» می‌گوید بر خلال تصور بسیاری نه با اوزمپیک بلکه با «روزه‌گیری مقطعی» وزن خود را کاهش داده است. پلمنز به تازگی برای بازی در «انواع مهربانی» (Kinds of Kindness) «یورگوس لانتیموس» در جشنواره ونیز برنده جایزه بهترین بازیگر مرد شده است.

او می‌گوید: «واقعاً از بخت بد است که وقتی تصمیم گرفتم وزن خود را کاهش دهم مردم به اوزمپیک رو آوردند. اهمیتی ندارد، به هر حال همه فکر می‌کنند که من اوزمپیک مصرف کرده‌ام.»

داروی دیابت اوزمپیک در هالیوود برای کاهش وزن محبوبیت زیادی پیدا کرده اما پلمنز می‌گوید انگیزه او به افزایش سن مرتبط است نه بازیگری: «مسئله‌ای که وجود داشت افزایش سن بود و - حتی از وارد شدن به جزئیاتش بیزارم چون در آن صورت به موضوع به کلی متفاوتی تبدیل می‌شود، اما نقشی بازی کردم که در ذهنم نمی‌توانستم آن شخصیت را به اندازه خودم ببینم.»

پلمنز در فیلم «جنگ داخلی» (Civil War) «الکس گارلند» مقابل همسرش «کرستن دانست» ظاهر شده و نقش یک سرباز را بازی کرده است. او در مورد یکی از صحنه‌های پرتنش فیلم اضافه می‌کند: «پیش از بازی در آن نقش کمی کاهش وزن پیدا کردم. نقش ناخوشایندی برای بازی کردن بود. چندین نفر با من از روزه‌گیری مقطعی حرف زده بودند و من تصمیم گرفتم که امتحانش کنم و از تأثیر سریعش شگفت‌زده شدم.»

این بازیگر ۳۶ ساله می‌گوید پس از روزه گرفتن احساس می‌کند که «ریتم» درست زندگی را پیدا کرده است: «حس بهتری داشتم، و چیزی در ذهنم تغییر کرد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید