news-background
news-background

تولید فیلم Nobody 2 از ماه آینده بدون کارگردان قسمت اول

«هیچ‌کس ۲» از اوت امسال فیلمبرداری می‌شود.

فیلم «هیچ‌کس ۲» (Nobody 2) با بازی «باب اودنکرک» و «کانی نلسون» از اوت امسال وارد مرحله تولید می‌شود. قسمت اول این فیلم اکشن (Nobody) به کارگردانی «ایلیا نیشولر» در سال ۲۰۲۱ اکران شد و از «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۴ درصد منتقدین و ۹۴ درصد مخاطبین دریافت کرد.

«کلایدر» گزارش داده است که تولید این دنباله از اوت آینده در وینیپگ کانادا آغاز خواهد شد اما نیشولر برای کارگردانی بازنخواهد گشت. تا این لحظه کارگردان قسمت دوم معرفی نشده و مراحل انتخاب بازیگران نقش‌های مکمل همچنان ادامه دارد.

قسمت اول «هیچ‌کس» که با بودجه ۱۶ میلیون دلاری ساخته شد ۶۱.۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. «هیچ‌کس» به کارگردانی «ایلیا نیشولر» و نویسندگی «درک کلستاد» داستانی در مورد یک مرد خانواده نرم‌خو با بازی «باب اودنکرک» روایت کرد که پس از تحقیر شدن در خانه‌اش توسط سارقین انتقامی خونین می‌گیرد. دیگر بازیگران قسمت اول «کریستفر لوید»، «کانی لینسن»، «مایکل آیرون‌ساید»، و «آرزی‌ای» بودند.

اودنکرک در سال ۲۰۲۱ به «کامیک‌بوک» گفته بود فیلم «هیچ‌کس» از «بلوند اتمی» (Atomic Blonde) «شارلیز ترون»‌الهام گرفته شده است: «در واقع به «بلوند اتمی» خیلی فکر می‌کنم و شارلیز [ترون] در آن خیلی خوب بود. فیلم ما دی‌ان‌ای شخصیتی معینی دارند. در آن فیلم او نقش یک قهرمان اکشن با مهارت‌های شگفت‌آور را بازی کرد اما از طرفی وقتی آسیب می‌دید درد را احساس می‌کرد. آن سکانس بسیار خوب در میانه فیلم وقتی با آن مرد در آپارتمان درگیر می‌شود. در ضمن آن مرد «دنیل برنارد» است، شاید بهترین بدلکار دنیا و او کسی است که من را برای «هیچ‌کس» آموزش داد.»

پیش‌تر گزارش شده بود که اودنکرک در فیلم اکشن دیگری به نام «نرمال» (Normal) به کارگردانی «بن ویتلی» پیوسته است. «درک کولستاد» که «جان ویک» (John Wick) و «هیچ‌کس» را در کارنامه دارد نویسنده «نرمال» خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید