news-background
news-background

سریال انیمیشن Blue Beetle ساخته می‌شود

استودیوهای برادران وارنر انیمیشن و دی‌سی سریال انیمیشن «بلو بیتل» (Blue Beetle) را در دست ساخت دارند. «میگل پوگا» از چند ماه پیش تولید این سریال کرده و شورانر و کارگردان پروژه خواهد بود. «کریستین مارتینز» (Women of the Movement) نویسنده فیلمنامه است. «آنخل مانوئل سوتو» کارگردان نسخه لایو-اکشن «بلو بیتل» یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال انیمیشن خواهد بود.

«ددلاین» گزارش داده است که صداپیشگان فیلم هنوز انتخاب نشده‌اند و اگرچه پروژه میراثی از مدیریت قبلی دی‌سی و بر اساس نسخه سینمایی ساخته می‌شود اما داستان یکسانی را روایت نخواهد کرد. سریال در عوض ممکن است برای بازگشت «سولو ماریدوئنیا» بازیگر نقش «جیمی ریس» یا «بلو بیتل» به یک فیلم دیگر مقدمه‌چینی کند.

فیلم «بلو بیتل» نوجوانی اهل ال پاسوی تگزاس را دنبال کرد که پس از مرگ «تد کورد» به «بلو بیتل» یا «سوسک آبی» تبدیل می‌شود. این شخصیت که قدرت‌هایش را از مصر می‌گیرد، توسط «کیث گیفن»، «جان راجرز» و «کالی همر» خلق شده و در نهایت به «لیگ عدالت»، «لیگ عدالت بین‌المللی»، «تایتان‌های نوجوان»، «عدالت جوان»، و «شش رازدار» (Secret Six) می‌پیوندد. «جرج لوپز» در نقش «عمو رودی»، «سوزان ساراندون» در نقش «ویکتوریا کورد»، «برونا مارکزین» در نقش «پنی»، «بلیسا اسکوبدو»، «آدریانا بارازا»، «الپیدیا کاریلو»، «دامیان آلکازار» و «هاروی گیلن» در نقشی افشا نشده دیگر بازیگران فیلم بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید