news-background
news-background

تام هاردی: صد در صد در فیلم Peaky Blinders بازی می‌کنم؛ پسر نوجوانم منتقد بازیگری من است

«تام هاردی» در مصاحبه با «اسکای نیوز» از احتمال بازی در نسخه سینمایی «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders) گفت. نتفلیکس هفته پیش تأیید کرد که این فیلم با بازی «کیلین مورفی» در نقش «تامی شلبی» و نویسندگی «استیون نایت» پدیدآورنده سریال به زودی تولید خواهد شد. نایت از مدت‌ها‌ قبل تأکید کرده بود که داستان سریال با یک فیلم به پایان می‌رسد.

هاردی در این ریال نقش «الفی سالمنز» رهبر تبه‌کاران شهر کمدن را بازی کرده است. بازیگرانی فیلم «پیکی بلایندرز» معرفی نشده‌اند اما نایت و نتفلیکس بازگشت مورفی را تأیید کرده‌اند. هاردی در این مصاحبه می‌گوید «بدون شک» در این فیلم خواهد بود: «صد درصد، الفی بدون شک ظاهر خواهد شد، اما نمی‌دانم چه زمانی. و حتی نمی‌دانم که ظاهر خواهد شد یا نه، فقط حرف می‌زنم.»

«تام هارپر» که «سنگدل» (Heart of Stone) و «جنگ و صلح» (War & Peace) را در کارنامه دارد کارگردان این فیلم خواهد بود. او با دنیای «پیکی بلایندرز» بیگانه نیست و نیمی از فصل اول را کارگردانی کرده است. تولید فیلم «پیکی بلایندرز» بر اساس فیلمنامه «استیون نایت» تا پایان سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد.

هاردی در مراسم افتتاحیه «موتورسواران» (The Bikeriders) به «ای!» می‌گوید پسر ۱۶ ساله‌اش لوئی یکی از منتقدین آثار اوست اما فاش نمی‌کند که نوجوان فیلم‌های پدرش را دوست دارد یا نه: «او هیچ‌وقت به من نمی‌گوید. شانزده ساله است، می‌دانید؟ درست و غلط بازیگری من را می‌گوید.»

او اضافه می‌کند که یکی از توصیه‌های پسرش در واقع مفید بوده است: «معنایش این نیست که او از من حمایت نمی‌کند یا مراقب من است، و اطلاعاتی ارائه می‌کند که برای بازیگری بهتر مفید است. مثل یک همکار بازیگری من را تجزیه و تحلیل می‌کند.»

فیلم «موتورسواران» با بازی هاردی، «آستین باتلر» و «جودی کومر» ۲۱ ژوئن پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید