news-background
news-background

امیلی بلانت به فیلم اسپیلبرگ درباره اشیای پرنده ناشناخته می‌پیوندد

«امیلی بلانت» پس از نامزدی اسکار با «اوپنهایمر» (Oppenheimer) برای بازی در فیلمی درباره اشیای پرنده ناشناخته (UFO) به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» وارد مذاکره شد.

این فیلم بر اساس ایده اریجینال اسپیلبرگ و با نویسندگی «دیوید کوپ» ساخته می‌شود. اسپیلبرگ پس از همکاری با «تونی کوشنر» در دو فیلم «داستان وست ساید» (West Side Story) و «فیبلمن‌ها» (The Fabelmans) فیلمنامه فیلم جدید را به کوپ سپرده که نویسنده دو قسمت اول «پارک ژوراسیک» در سال‌های ۱۹۹۳ (Jurassic Park) و ۱۹۹۷ (The Lost World: Jurassic Park) بر اساس رمان‌های «مایکل کریچتون» بوده است.

بلانت به تازگی در «مرد ساده لوح» (The Fall Guy) مقابل «رایان گاسلینگ» دیده شده و سابقه بازی در فیلم اکشن «لبه فردا» (Edge of Tomorrow) و «مکانی آرام» (A Quiet Place) را دارد. او در تلویزیون مینی‌سریال تحسین‌شده «انگلیسی» (The English) را داشته و برای دنباله «گردش در جنگل» (Jungle Cruise) و «لبه فردا» برگردد.

اسپیلبرگ سه جایزه اسکار برای فیلم‌هایی چون «نجات سرباز رایان» (Saving Private Ryan) در کارنامه دارد و آخرین بار «فیبلمن‌ها» را کارگردانی کرده و نامزد هفت اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شده است.

یونیورسال این فیلم را ۱۵ مه ۲۰۲۶ اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید