news-background
news-background

فصل سوم سریال House Of The Dragon در HBO ساخته می‌شود

فصل سوم «خاندان اژدها» ساخته می‌شود.

اچ‌بی‌او در آستانه پخش فصل دوم «خاندان اژدها» (House Of The Dragon) تأیید کرد که فصل سوم این سریال فانتزی را می‌سازد. «جرج آر.آر. مارتین» در ماه دسامبر گفته بود که سازندگان برای تولید فصل سوم و چهارم برنامه‌ریزی می‌کنند.

پیش‌درآمد «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) به ۱۷۴ سال پیش از ظهور «ند استارک»، «دنریس تارگرین» و «تیریون لنیستر» می‌رود و از رمان «آتش و خون» (Fire and Blood) «جرج آر.آر. مارتین» اقتباس می‌شود. مارتین و «رایان کاندال» پدیدآورندگان سریال‌اند در حالی که کاندال شورانر و تهیه‌کننده اجرایی پروژه است.

«الیویا کوک» در نقش «آلیسنت های‌تاور»، «اما دارسی» در نقش «شاهدخت رینیرا تارگرین»، «مت اسمیت» در نقش «شاهزاده دیمن تارگرین»، «استیو توسان» در نقش «کورلیس ولاریون»، «فابین فرانکل» در نقش «سر کریستن کول»، «تام گلین کارنی» در نقش «ایگان تارگرین» و «یوان میچل» در نقش «ایموند تارگرین» از جمله بازیگران فصل‌های اول و دوم سریال بوده‌اند.

«مت اسمیت» در مراسم افتتاحیه فصل دوم گفته بود: «[شخصیت دیمن] به ورطه [نابودی] می‌غلتد. بسیاری از چیزهایی که درباره او می‌دانید محقق نمی‌شوند. او از هم می‌پاشد، اساساً مثل تکه نخی در دست باد است. او کم و بیش عقلش را از دست می‌دهد.»

فصل دوم «خاندان اژدها» ۱۶ ژوئن پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید