news-background
news-background

اولین تریلر فیلم The Instigators مت دیمون و کیسی افلک

«مفسدان» را «داگ لایمن» کارگردانی کرده است.

اولین تریلر فیلم «مفسدان» (The Instigators) اپل به کارگردانی «داگ لایمن» و بازی «کیسی افلک» و «مت دیمون» رونمای شد. این فیلم تازه‌ترین محصول کمپانی فیلمسازی دیمون و «بن افلک» پس از «ایر» (Air) است. لایمن که به تازگی «کافه بین‌راهی» (Road House) را با «جیک جیلنهال» ساخته پیش از «مفسدان» در فیلم‌های «جیسون بورن» از جمله «هویت بورن» (The Bourne Identity) در سال ۲۰۰۲ با دیمون همکاری کرده بود.

داستان فیلم «مفسدان» در مورد دو سارق است که پس از شکست آخرین مأموریتشان باید به کمک تراپیست خود با بازی «هونگ چائو» (The Whale) فرار کنند. «آلفرد مولینا»، «ران پرلمن»، «وینگ ریمز»، «پل والتر هاوزر»، «مایکل استالبرگ»، «جک هارلو» و «دان دی‌پتا» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

دیمون پیش‌تر به «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود: «کیسی افلک و [همکار نویسنده‌اش] چاک مک‌لین شخصیت‌های بسیار خوب و دنیای جذابی خلق کردند. بیشتر برای فرصت همکاری با داگ و کیسی هیجان‌زده بودم. و بازگشت به بوستون همیشه عالی است. همکاری با داگ را خیلی دوست دارم. باورم نمی‌شود که ۲۰ سال طول کشید تا فیلم دیگری با هم بسازیم. او توقف نمی‌کند تا وقتی که فیلم به بهترین شکل درآید، و این بهترین حسی است که یک کارگردان می‌تواند به شما بدهد. کاملاً به او اعتماد دارم.»

افلک درباره دو سارق می‌گوید: «آن‌ها به دوست-دشمن تبدیل می‌شوند و بعد به دوست در حالی که «جک هارلو» به ما تشر می‌زند، «پل والتر هاوزر» به ما توهین می‌کند، «وینگ ریمز» ما را تعقیب می‌کند و «هونگ چائو» ما را زنده نگه می‌دارد.»

«مفسدان» ۲ اوت به صورت محدود در سالن‌های سینما اکران خواهد شد و از ۹ اوت در دسترس مشترکین اپل تی‌وی+ قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید