news-background
news-background

راسل کرو می‌گوید تولید Gladiator 2 او را «اندکی معذب» کرده است: «جنبه خیانت» باعث شد یک فیلم بیوگرافی را رد کنم

کرو در قسمت اول نقش «ماکسیموس دسیموس مریدیوس» را بازی کرد.

«راسل کرو» در مصاحبه با «کایل مردیث» می‌گوید ساخته شدن دنباله «گلادیاتور ۲» (Gladiator 2) او را «اندکی معذب» کرده است. این بازیگر ۶۰ ساله در قسمت اول به کارگردانی «ریدلی اسکات» نقش «ماکسیموس دسیموس مریدیوس» را بازی کرد. دنباله «گلادیاتور» با بازی «پل مسکال» در دست ساخت است و پاییز آینده اکران می‌شود.

کرو می‌گوید در صحنه‌های فلش‌بک ظاهر نمی‌شود و توضیح می‌دهد که چرا از تولید دنباله «معذب» شده : «چون البته [در قسمت اول] مرده‌ام و درباره اینکه چه باید بشود حرفی ندارم. با چیزهایی شنیده‌ام گفتم نه، نه، این سیر اخلاقی آن شخصیت نیست.» اما نمی‌توانم چیزی بگویم، در چنین جایگاهی نیستم، شش فوت زیر زمین هستم. بنابراین باید دید چه خواهد شد.»

در این دنباله «پل مسکال» نقش نسخه بزرگسال‌تر لوسیوس را بازی می‌کند که خواهرزاده کومودوس با بازی «واکین فینیکس» رهبر امپراطوری روم در قسمت اول بود. در آن فیلم کومودوس به دست ماکسیموس با بازی «راسل کرو» کشته شد. لوسیوس فرزند لوسیلا با بازی «کانی نیلسن» و نوه مارکوس اورلیوس است. پیش‌تر گزارش شده بود که «دنزل واشینگتن»، «بری کیوگان»، «پدرو پاسکال» و «جوزف کوئین» به این فیلم پیوسته‌اند.

کرو آوریل سال گذشته در مصاحبه برنامه رادیویی «برایان توبریدی» گفته بود به پاسکال کمی «حسادت» می‌کند: «نمی‌خواهم روی این فیلم بیش از حد فکر کنم چون من را به دورانی می‌برد که طبیعتاً خیلی جوان‌تر بودم. و می‌دانید، جنبه‌های مثبت آن تجربه امروز به شکل بی‌نقصی متبلور شده‌اند. به آن فکر می‌کنم و می‌بینم که از تمام دقایقش لذت برده‌ام، اما در آن زمان در واقع چنین نبود. دوست دارم در صحنه فیلم‌های تاریخی باشم. پوشیدن آن لباس‌ها و قرار گرفتن در آن موقعیت‌ها و چنین چیزهایی، برای من به‌شدت جذاب است. کمی حسادت می‌کنم که دیگران قرار است تجربه من را داشته باشند.»

کرو در مصاحبه دیگری با «جی‌کیو» بریتانیا می‌گوید حسرت رد کردن بازی در یک فیلم بیوگرافی به دلیل «جنبه خیانت» آن را می‌خورد. او معتقد است که اگر در آن فیلم ظاهر شده بود در موسیقی پیشرفت‌های زیادی می‌کرد.

او که سابقه بازی در فیلم بیوگرافی «ذهن زیبا» (A Beautiful Mind) را دارد، می‌گوید در طول چهار دهه بازیگری نقش‌های زیادی را رد کرده است: «تجربه‌ای به من پیشنهاد شد - حالا کارگردانش را می‌شناسم، و می‌دانم که همکاری من و او در فیلمی که موسیقی احاطه‌اش کرده، می‌توانست تجربه فوق‌العاده‌ای باشد. فیلم بیوگرافی موزیسینی است که دوستش دارم.»

کرو که از دهه ۱۹۸۰ در زمینه موسیقی فعالیت می‌کند و در یک گروه استرالیایی (30 Odd Foot of Grunts) عضویت داشته اضافه می‌کند: «به نظر می‌رسید که به خاطر جنبه خیانت فیلم است، می‌دانید. من را در موقعیتی قرار می‌داد که در عرصه موسیقی نمی‌توانستم به آن برسم.»

او در بخش دیگری از مصاحبه به عنوان بازیگر پروژه‌های زیادی در دست ساخت دارد اما اضافه می‌کند: «زندگی آرامی دارم. بله. وقتی کار نمی‌کنم، به صحرا می‌روم، و با چند گاو و سگ و اسب و مرغ تنها هستم - و فضایی بسیار وسیع.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید