news-background
news-background

گریه کوین اسپیسی در مصاحبه با پیرس مورگان: هیچ پولی ندارم؛ میلیون‌ها دلار بدهکارم

«کوین اسپیسی» در مصاحبه با «پیرس مورگان» می‌گوید هنوز سعی دارد بازیگری خود را در هالیوود احیا کند و «دوباره سوار اسب» شود. بازیگر ۶۴ ساله «خانه پوشالی» (House of Cards) وقتی از فروش خانه‌اش در بالتیمور به دلیل بدهی‌های سنگین حرف می‌زند احساساتی می‌شود.

او می‌گوید: «باید به بالتیمور بروم و همه وسایلم را در انباری قرار دهم. حالا دقیقاً نمی‌دانم که باید کجا زندگی کنم.» وقتی مجری می‌پرسد که چرا خانه را به فروش گذاشته بازیگر پاسخ می‌دهد: «چون نمی‌توانم قبض‌هایم را بپردازم.»

اسپسی در پاسخ به این پرسش که آیا به ورشکستگی نزدیک شده یا نه می‌گوید: «چند باری بود که فکر کردم اعلام ورشکستگی کنم، اما موفق شدیم از آن طفره برویم، دست کم تا امروز.» مجری سپس می‌پرسد در حال حاضر او چقدر پول دارد: «هیچ پولی ندارم. شما با قبض‌های حقوقی آشنایی دارید. هنوز قبض‌های حقوقی زیادی بدهکارم.» او اضافه می‌کند که مبلغ این بدهی‌ها به «میلیون‌ها» دلار می‌رسد.

بازیگر «زیبای آمریکایی» (American Beauty) و «مظنونین همیشگی» (Usual Suspects) چند هفته پس از انتشار مستند «اسپیسی بدون نقاب» (Spacey Unmasked) که اتهامات بیشتری علیه او مطرح می‌کند در این مصاحبه حضور پیدا کرده است. او سال گذشته در دادگاه رسیدگی به چند مورد اتهام آزار جنسی مطرح شده از سوی چهار مرد در خلال سال‌هیا ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۳ مجرم شناخته نشد.

اسپیسی در مورد اتهامات آزار جنسی به مورگان می‌گوید «بیش از حد دست‌درازی» کرده و نمی‌دانسته که طرف مقابلش لمس او را نمی‌خواهد. این مصاحبه بازیگر واکنش‌های مختلفی را در شبکه‌های اجتماعی در پی داشت. عده‌ای او را «بازیگری همچنان بزرگ» می‌دانند اما برخی دیگر این گفت‌وگو را «نمایشی شورانگیز» توصیف کرده‌اند.

اسپیسی یکی از اولین افرادی بود که در آغاز شکل‌گیری جنبش «من هم» (MeToo) در سال ۲۰۱۷ به آزار جنسی متهم و از چند پروژه از جمله «خانه پوشالی» اخراج شد. بازیگرانی چون «شارون استون»، «لیام نیسون» و «استیون فرای» پیش‌تر از اسپیسی حمایت کرده و او را «نابغه» خوانده بودند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید