news-background
news-background

سریال The Boys با فصل پنجم به پایان می‌رسد

«اریک کریپکی» پدید‌آورنده «پسران» (The Boys) در آستانه پخش فصل چهارم اعلام کرد که این سریال ابرقهرمانی بزرگسالانه با فصل پنجم به پایان می‌رسد.

کریپکی سه‌شنبه این هفته در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «هفته پخش فصل چهار «پسران» وقت خوبی است برای اینکه اعلام کنیم: فصل پنجم فصل آخر است! برنامه من همیشه این بوده، فقط باید زیرکی می‌کردم تا تأیید نهایی را از «وات» بگیرم. خوشحالم که داستان را به اوجی خونین، حماسی و تر برسانم. دو روز آینده فصل چهارم را تماشا کنید، چون پایان شروع شده است!»

دنیا در فصل چهارم «پسران» به مرز فروپاشی رسیده و «ویکتوریا نیومان» بیش از همیشه به ریاست نزدیک است. «بوچر» با بازی «کارل اوربان» پسر «بکا» و رهبری «پسران» را از دست داده و سایر اعضای گروه از دروغ‌های او به ستوه آمده‌اند. آن‌ها باید راهی برای نجات دنیا پیدا کنند پیش از آنکه دیر شود. در فصل چهارم شخصیت‌های جدید «فایرکرکر» با بازی «والوری کاری»، «خواهر سیج» با بازی «سوزان هی‌وارد»، «تک نایت» با بازی «درک ویلسون»، «لدیو» با بازی «رید میلر»، «وب‌ویور» با بازی «دن موسیو»، «اسپلینتر» با بازی «راب بندیکت» و «جفری دین مورگان» در نقش «جو کسلر» معرفی خواهند شد.

سریال «پسران» به تهیه‌کنندگی کریپکی «سث روگن»، «ایوان گلدبرگ»، «جیمز ویور»، «نیل اچ مورتیز»، و «گرث انیس» پدیدآورنده کامیک «پسران» در سال ۲۰۱۹ آغاز شد.

فصل چهارم «پسران» ۱۳ ژوئن از پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید