news-background
news-background

سریال Arcane با فصل دوم به پایان می‌رسد؛ اولین تریلر فصل جدید

نتفلیکس با انتشار تریلر رسمی فصل دوم «آرکین» (Arcane) اعلام کرد که این سریال انیمیشن با فصل دوم به پایان می‌رسد. با این حال «کریستین لینکه» یکی از پدید‌آورندگان سریال وعده می‌دهد که «داستان‌های زیادی» در دنیای «لیگ افسانه‌ها» (League of Legends) امکان روایت خواهند داشت.

این سریال انیمیشن فانتزی ناآرامی‌های دو شهر خیالی پیلتوور و زان را روایت می‌کند. فصل اول سریال به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «کریستین لینکه» و صداپیشگی «هیلی استاینفلد»، «کیتی لیونگ»، «الا پرنل»، «کوین الخاندرو»، «هری لوید» و «شهره آغداشلو» در سال ۲۰۲۱ منتشر شد و در رتبه اول پربیننده‌ترین عناوین نتفلیکس جای گرفت.

در فصل دوم که داستان‌هایی در دنیای بازی محبوب «لیگ افسانه‌ها» (League Of Legends) روایت می‌کند استاینفلد، پرنل، و لیونگ برای صداپیشگی در نقش‌های وی، جینکس و کیتلین کیرامان بازخواهند گشت.

لینکه می‌گوید: «از ابتدا، وقتی کار روی این پروژه را شروع کردیم، پایان بسیار مشخصی در ذهن داشتیم که یعنی داستان «آرکین» با فصل دوم به پایان می‌رسد. اما «آرکین» فقط اولین داستان از قصه‌های زیادی است که می‌خواهیم در رونترا روایت کنیم.»

«نیکولو لورنت» مدیر عامل رایت گیمز پیش‌تر گفته بود که برای پخش فصل دوم شتاب‌زده عمل نمی‌کنند: «به تازگی اپیزود سوم از فصل دوم را دیده‌ام، پیش از پرواز به چین. در حال پیشرفت هستیم. هنوز آماده نیست. دو دلیل دارد، کیفیت مهم است، نمی‌خواهیم عجله کنیم، و بنابراین زمان می‌برد، و این دلیل خوبی است. دلیل بد این است که راستش نمی‌دانستیم فصل اول موفق می‌شود. بنابراین پس از ساختنش فصل دوم را شروع نکردیم.»

فصل دوم «آرکین» نوامبر ۲۰۲۴ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید