news-background
news-background

یحیی عبدالمتین دوم در اقتباس تلویزیونی از Man On Fire

«یحیی عبدالمتین دوم» برنده امی به سریال «مردی در آتش» (Man on Fire) ملحق شد. نتفلیکس در ماه مارس سفارش ساخت یک فصل هشت اپیزودی بر اساس دو کتاب اول از مجموعه پنج جلدی «مردی در آتش» نوشته «ای.جی. کویینل» را صادر کرد.

این سریال داستانی در مورد یک مأمور سابق سیا به نام «جان کریسی» روایت می‌کند که در پی گرفتن انتقام مرگ تنها دوست خود است در حالی که باید از دختر او محافظت کند. در فیلم «تونی اسکات» که در سال ۲۰۰۴ اکران شد «دنزل واشینگتن» نقش «جان کریسی» را بازی کرد.

«کایل کیلن» که «خیابان ترس» (Fear Street) را در کارنامه دارد، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی این سریال برای نتفلیکس و نیو ریجنسی خواهد بود. «استیون کیپل جونیور» کارگردان «کرید ۲» (Creed II) و «تبدیل‌شوندگان: ظهور غول‌ها» (Transformers: Rise Of The Beasts) کارگردان دو اپیزود اول سریال است.

عبدالمتین که نقش «جان کریسی» را بازی خواهد کرد اخیراً در «آکوامن ۲» (Aquaman and the Lost Kingdom) نقش «بلک مانتا» را تکرار کرده و قرار است در «مرد شگفت‌انگیز» (Wonder Man) مارول در دیزنی+ ظاهر شود. او سابقه بازی در «رستاخیزهای ماتریکس» (Matrix Resurrections) در سال ۲۰۲۱ و «آمبولانس» (Ambulance) در سال ۲۰۲۱ را دارد و برای بایز در سریال «نگهبانان» (Watchmen) اچ‌بی‌او برنده امی شده است.

سریال نتفلیکس بر اساس دو قسمت اول رمان «مردی در آتش» ساخته می‌شود. رمان اول در سال ۱۹۸۰ و چهار دنباله بعدی در سال‌های ۱۹۹۲ (The Perfect Kill)، سال ۱۹۹۳ (The Blue Ring)، سال ۱۹۹۴ (Black Horn) و ۱۹۹۶ (Message From Hell) منتشر شدند. فیلم «مردی در آتش» که با بودجه ۶۰ میلیون دلاری ساخته شده بود در سال ۲۰۰۴ بیش از ۱۳۰ میلیون دلار فروخت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید