news-background
news-background

پاسخ نویسنده The Boys به انتقاد از «ووک» شدن سریال: «بروید چیز دیگری تماشا کنید»

«اریک کریپکی» پدید‌آورنده «پسران» (The Boys) در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» می‌گوید هوادارانی که از «ووک» شدن سریال انتقاد می‌کنند بهتر است به «چیز دیگری» تماشا کنند. برخی از هواداران سریال این انتقاد را مطرح می‌کنند که شخصیت «هوملندر» با بازی «آنتونی استار» بیش از حد به «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا شباهت پیدا کرده اما کریپکی می‌گوید در واقع از خشمگین ساختن منتقدین لذت می‌برد.

او می‌گوید: «به روشنی زاویه نگاه معینی دارم و از قرار دادنش در سریال شرمنده نیستم. هر کسی که می‌خواهد سریال را «ووک» یا هرچه بنامد، ایرادی ندارد. بروید چیز دیگری ببینید. اما من بدون تردید کوتاه نخواهم آمد یا به خاطر کاری که می‌کنیم عذرخواهی نخواهم کرد. برخی از کسانی که سریال را می‌بینند فکر می‌کنند که «هوملندر» قهرمان است. به آن‌ها چه می‌گویید؟ سریال ویژگی‌های زیادی دارد. لطافت یکی از آن‌ها نیست. بنابراین اگر این پیامی است که از آن دریافت می‌کنید، دستانم را [به نشانه ناامیدی] بالا می‌برم.»

تیزر اخیر سریال روی افزایش تنش میان «هوملندر» و «بوچر» و رقابت میان آن‌ها تأکید داشت اما «پسران» از فصل اول ارجاعات زیادی به رویدادهای واقعی داده و آن‌ها را منعکس کرده است. کریپکی می‌گوید «پسران» سریالی بی‌زمان است: «از هرچه حرف بزنیم در اخبار دقیقاً بازتاب پیدا می‌کند.» فصل چهارم به فاصله کوتاهی پس از مجرم شناخته شدن «دونالد ترامپ» در دادگاه پرداخت حق‌السکوت به «استورمی دنیلز» بازیگر فیلم‌های پورن پخش می‌شود.

کریپکی در بخش دیگری از مصاحبه درباره همزمان شدن رقابت برای ریاست جمهوری در سریال با انتخابات پیش رو در آمریکا می‌گوید: «ما به هر حال به این سمت پیش می‌رفتیم، ولی ما درباره انتخابات و ریاست جمهوری و شمارش آرا در کنگره حرف می‌زنیم. عجیب است که این را خوش اقبالی بنامی، اما گاهی احساس می‌کنم در اتاق نویسندگان شیطان هستیم.»

او ادامه می‌دهد: «وقتی من و سث [روگن] و ایوان [گلدبرگ] این سریال را پیشنهاد کردیم، سال ۲۰۱۶ بود. فقط می‌خواستیم یک نسخه بسیار واقع‌بینانه از یک سریال ابرقهرمانی بسازیم، سریالی که در آن ابرقهرمانانش سلبریتی‌هایی بدرفتارند. ترامپ در آن زمان مردی بود که در موردش فکر می‌کردند: «او نامزد نمی‌شود، می‌شود؟» وقتی رئیس جمهور شد، ما استعاره‌ای در سریال داشتیم که بیشتر از دنیای فعلی می‌گفت. ناگهان، داستانی درباره اشتراک شهرت و تمامیت‌خواهی و اینکه چگونه از شبکه‌های اجتماعی و سرگرمی برای تحمیل فاشیسم استفاده می‌شود. درست در دل طوفان هستم. و به محض اینکه متوجه شدیم، احساس کردم که وظیفه داریم تا جایی که ممکن است در آن مسیر پیش برویم.»

دنیا در فصل چهارم «پسران» به مرز فروپاشی رسیده و «ویکتوریا نیومان» بیش از همیشه به ریاست نزدیک است. «بوچر» با بازی «کارل اوربان» پسر «بکا» و رهبری «پسران» را از دست داده و سایر اعضای گروه از دروغ‌های او به ستوه آمده‌اند. آن‌ها باید راهی برای نجات دنیا پیدا کنند پیش از آنکه دیر شود.

فصل چهارم «پسران» ۱۳ ژوئن از پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید